Jeżeli widzisz na swoim koncie w Autopay przejazd, którego nie powinno tam być – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza dostępnego na https://autopay.pl/kontakt.
Oto, co możesz zrobić, żeby mieć pewność, że sytuacja nie potwórzy się w przyszłości.
Jeżeli podróżujesz drogą objętą systemem e-TOLL (autostradą A2 Konin-Stryków lub autostradą A4 Sośnica-Bielany Wrocławskie) – wyłącz całkowicie aplikację Autopay przed rozpoczęciem podróży.
Jeżeli podróżujesz drogą objętą systemem Videotollingu (autostradą AmberOne A1 lub autostradą A4 Katowice-Kraków) swoim samochodem dodanym do systemu, ale jako pasażer i tym razem nie chcesz płacić za przejazd – musisz tymczasowo wyłączyć usługę płatności automatycznych na danym odcinku. Żeby to zrobić:
- wejdź do aplikacji
- kliknij 'Więcej' > 'Pojazdy' > nazwa Twojego pojazdu
- kliknij 'Zmień' przy Autostradach
- odznacz suwakiem odcinek, który chcesz tymczasowo wyłączyć z usługi
💡Wyjaśnienie
Jak wyłączyć aplikację Autopay, gdy korzystasz z przejazdu e-TOLL?
Android
- wejdź do aplikacji Autopay
- kliknij strzałkę 'Wróć' na pasku systemowym widocznym u dołu ekranu
- zobaczysz ekran, na którym możesz wybrać, czy aplikacja ma działać w tle, czy chcesz ją zamknąć
- zamknij aplikację
iOS
- przeciągnij aplikację w górę, a ta zostanie zamknięta