Aplikacja pobrała opłatę za przejazd, którego nie było. Dlaczego?

Udostępnij:

Jeżeli widzisz na swoim koncie w Autopay przejazd, którego nie powinno tam być – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza dostępnego na https://autopay.pl/kontakt.

Oto, co możesz zrobić, żeby mieć pewność, że sytuacja nie potwórzy się w przyszłości.

Jeżeli podróżujesz drogą objętą systemem e-TOLL (autostradą A2 Konin-Stryków lub autostradą A4 Sośnica-Bielany Wrocławskie) – wyłącz całkowicie aplikację Autopay przed rozpoczęciem podróży.

Jeżeli podróżujesz drogą objętą systemem Videotollingu (autostradą AmberOne A1 lub autostradą A4 Katowice-Kraków) swoim samochodem dodanym do systemu, ale jako pasażer i tym razem nie chcesz płacić za przejazd – musisz tymczasowo wyłączyć usługę płatności automatycznych na danym odcinku. Żeby to zrobić:

  • wejdź do aplikacji
  • kliknij 'Więcej' > 'Pojazdy' > nazwa Twojego pojazdu
  • kliknij 'Zmień' przy Autostradach
  • odznacz suwakiem odcinek, który chcesz tymczasowo wyłączyć z usługi

💡Wyjaśnienie

Jak wyłączyć aplikację Autopay, gdy korzystasz z przejazdu e-TOLL?

Android

  • wejdź do aplikacji Autopay
  • kliknij strzałkę 'Wróć' na pasku systemowym widocznym u dołu ekranu
  • zobaczysz ekran, na którym możesz wybrać, czy aplikacja ma działać w tle, czy chcesz ją zamknąć
  • zamknij aplikację

iOS

  • przeciągnij aplikację w górę, a ta zostanie zamknięta