W tej sytuacji możesz kupić zaległy bilet na stronie https://app.autopay.pl/e-bilet-autostradowy.
Masz na to 3 dni, ale im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Żeby uniknąć w przyszłości takiej sytuacji, zapoznaj się z najczęstszymi przyczynami trudności z rejestracją przejazdu. Są to:
- włączony tryb oszczędzania baterii (jeśli masz telefon z Androidem – sprawdź czy aplikacja Autopay jest dodana do wyjątków zarządzania baterią w systemie Android) – więcej o zarządzaniu baterią znajdziesz tutaj;
- zbyt późne włączenie aplikacji Autopay (najlepiej zrobić to przed rozpoczęciem podróży – nie później niż kilka minut przed wjazdem na autostradę);
- zbyt duża prędkość podczas przejazdu przez dawny punkt poboru opłat.
Wraz z ostatnią aktualizacją (wersja 2.6.6. oraz 2.6.7.) udostępniliśmy możliwość ręcznego wskazania bramki wjazdowej. Jeżeli w trakcie przejazdu aplikacja nie zarejestrowała bramki wjazdowej, ale zarejestrowała wyjazdową - aplikacja poprosi o wskazanie odpowiedniej bramki w sposób manualny. Przypominamy jednak, że to rozwiązanie o charakterze awaryjnym i sugerujemy zadbać o odpowiednie ustawienia baterii, wcześniejsze włączenie aplikacji oraz stosowną prędkość.