Mój przejazd nie został zarejestrowany. Co teraz?

Udostępnij:

W tej sytuacji możesz kupić zaległy bilet na stronie https://app.autopay.pl/e-bilet-autostradowy.

Masz na to 3 dni, ale im szybciej to zrobisz, tym lepiej.

Żeby uniknąć w przyszłości takiej sytuacji, zapoznaj się z najczęstszymi przyczynami trudności z rejestracją przejazdu. Są to:

  • włączony tryb oszczędzania baterii (jeśli masz telefon z Androidem – sprawdź czy aplikacja Autopay jest dodana do wyjątków zarządzania baterią w systemie Android) – więcej o zarządzaniu baterią znajdziesz tutaj;
  • zbyt późne włączenie aplikacji Autopay (najlepiej zrobić to przed rozpoczęciem podróży – nie później niż kilka minut przed wjazdem na autostradę);
  • zbyt duża prędkość podczas przejazdu przez dawny punkt poboru opłat.

Wraz z ostatnią aktualizacją (wersja 2.6.6. oraz 2.6.7.) udostępniliśmy możliwość ręcznego wskazania bramki wjazdowej. Jeżeli w trakcie przejazdu aplikacja nie zarejestrowała bramki wjazdowej, ale zarejestrowała wyjazdową - aplikacja poprosi o wskazanie odpowiedniej bramki w sposób manualny. Przypominamy jednak, że to rozwiązanie o charakterze awaryjnym i sugerujemy zadbać o odpowiednie ustawienia baterii, wcześniejsze włączenie aplikacji oraz stosowną prędkość.

Zobacz także

Czym jest e-TOLL?

Jak aktywować usługę e-TOLL w Autopay?

Jak można się zarejestrować w e-TOLL za pośrednictwem Autopay?

Zobacz więcej