Jeżeli aplikacja wskazuje, że podany numer rejestracyjny, numer telefonu lub adres e-mail zostały już wcześniej użyte, to znaczy, że rzeczywiście widnieją one już w naszym systemie.
Zastanów się, czy nie korzystałeś z Autopay w aplikacji bankowej lub ktoś z rodziny nie dodał pojazdu do swojego konta użytkownika i w ten sposób dochodzi do duplikacji danych.
Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, skontaktuj się z nami – prześlij zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną i opisz sytuację. Mając te informacje, sprawdzimy do kogo jest przypisany dany pojazd, skontaktujemy się z tą osobą i upewniamy się, czy nie korzysta już z samochodu.
💡Wyjaśnienie
Żeby usunąć pojazd z systemu należy
- wejść do aplikacji
- kliknąć Więcej > Pojazdy
- wybrać pojazd
- przewinąć ekran na sam dół i kliknąć 'Usuń pojazd'