Nie mogę dodać samochodu, bo np. tablice są już zajęte. Co mogę zrobić?

Udostępnij:

Jeżeli aplikacja wskazuje, że podany numer rejestracyjny, numer telefonu lub adres e-mail zostały już wcześniej użyte, to znaczy, że rzeczywiście widnieją one już w naszym systemie.

Zastanów się, czy nie korzystałeś z Autopay w aplikacji bankowej lub ktoś z rodziny nie dodał pojazdu do swojego konta użytkownika i w ten sposób dochodzi do duplikacji danych.

Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, skontaktuj się z nami – prześlij zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną i opisz sytuację. Mając te informacje, sprawdzimy do kogo jest przypisany dany pojazd, skontaktujemy się z tą osobą i upewniamy się, czy nie korzysta już z samochodu.

💡Wyjaśnienie

Żeby usunąć pojazd z systemu należy

  • wejść do aplikacji
  • kliknąć Więcej > Pojazdy
  • wybrać pojazd
  • przewinąć ekran na sam dół i kliknąć 'Usuń pojazd'