System nie zarejestrował mojej bramki wyjazdowej. Co teraz?

Udostępnij:

Wejdź do aplikacji i kliknij w 'Zapłać' widoczne w dole ekranu. Zobaczysz komunikat z prośbą o ręczne wskazanie bramki wyjazdowej. Pamiętaj, by z górnego menu wybrać pojazd, którego dotyczy transakcja. Jeśli tego nie zrobisz, po 48h automatycznie wskażemy najdłuższy odcinek autostrady.

Żeby uniknąć w przyszłości takiej sytuacji, zapoznaj się z najczęstszymi przyczynami trudności z rejestracją przejazdu. Są to:

  • włączony tryb oszczędzania baterii (jeśli masz telefon z Androidem – sprawdź czy aplikacja Autopay jest dodana do wyjątków zarządzania baterią w systemie Android) – więcej o zarządzaniu baterią znajdziesz tutaj;
  • zbyt późne włączenie aplikacji Autopay (najlepiej zrobić to przed rozpoczęciem podróży – nie później niż kilka minut przed wjazdem na autostradę);
  • zbyt duża prędkość podczas przejazdu przez dawny punkt poboru opłat.