Parkingi

Udostępnij:

Na których parkingach mogę skorzystać z Autopay?

Aktualnie obsługujemy 6 parkingów: Poznań, Parking za Bramką (Adres: Za Bramką 1) Wrocław, Pasaż Grunwaldzki (Adres: plac Grunwaldzki 22) Szczecin, Galaxy (Adres: aleja Wyzwolenia 18-20) Warszawa Galeria Młociny (Adres: Zgrupowania AK Kampinos 15) Novotel Warszawa Centrum (Adres: Nowogrodzka 27) Mercure Warszawa Grand (Adres: Krucza 28, 00-522 Warszawa) NaviParking Novotel Katowice (Adres: al. Roździeńskiego 16) NaviParking Hampton by Hilton Mokotów (Adres: ul. Postępu 7) NaviParking University Business Park GTC Łódź (Adres: ul. Wólczańska 178/180)

Jak odbywa się parkowanie z Autopay?

Jeżeli masz dodany pojazd, wybraną formę płatności oraz włączoną usługę parkingów w aplikacji Autopay, możesz korzystać z płatności automatycznych za parkowanie. Wystarczy, że na obsługiwanych przez nas parkingach powoli podjedziesz do bramek, a szlaban się podniesie. Adekwatna opłata zostanie pobrana automatycznie – po wyjeździe z parkingu.

W jaki sposób włączyć lub wyłączyć usługę parkingów w mojej aplikacji?

Jeżeli masz dodany pojazd w aplikacji, wejdź w Więcej > Pojazdy > Nazwa Twojego pojazdy – tam znajdziesz listę dostępnych usług, a wśród nich parkingi. Żeby aktywować usługę – po prostu kliknij suwak widoczny przy Parkingach.

Czy usługa parkingów jest dostępna również w aplikacji bankowej?

Nie. Obecnie z parkingów można skorzystać tylko z poziomu aplikacji Autopay.

Czy aplikacja mobilna musi być włączona podczas parkowania?

Nie. W momencie gdy aktywujesz usługę parkingów w swoim aktywnym pojeździe - możesz wylogować się z aplikacji. Nie musisz mieć nawet przy sobie telefonu. Szlabany obsługiwanych parkingów w Autopay otworzą się automatycznie po rozpoznaniu numerów rejestracyjnych, a płatność dokona się automatycznie w tle - albo poprzez pobranie środków z karty podpiętej w systemie, albo poprzez dopisanie do rachunku u Twojego operatora sieci komórkowej.

Mam ustawione jako źródło płatności Zapłać z Play. Czy mogę zapłacić za parkowanie?

Tak. Koszt związany z parkowaniem zostanie doliczony do Twojej faktury za telefon.

Czy mogę wybrać, które parkingi chcę włączyć w swojej aplikacji?

Niestety nie. Usługę można włączyć lub wyłączyć dla wszystkich parkingów.

Kiedy w aplikacji pojawią się kolejne parkingi?

Stale pracujemy nad rozwojem aplikacji i rozszerzeniem usługi o kolejne parkingi. O wszystkich nowościach informujemy sukcesywnie na stronie autopay.pl.