Lista operatorów telekomunikacyjnych świadczących usługę Płatność z rachunku
Gdzie mogę sprawdzić wysokość opłat na obsługiwanych autostradach?
Czy muszę mieć konto firmowe w Autopay, żeby otrzymać fakturę za płatność na myjni?
Czy na fakturze będzie widoczny numer rejestracyjny pojazdu?
Czy mogę dostać fakturę za opłacenie myjni?
Czy opłata zostanie pobrana i w jakiej wysokości, jeśli wjazd nastąpi przez inną bramkę niż bramka objęta systemem Autopay?
Dlaczego moja płatność za przejazdy przechodzi przez firmę Blue Media?
Aplikacja ściągnęła środki, mimo że nie podróżowałem po autostradzie. Co teraz?
Czy i kiedy odzyskam 1 zł z przelewu weryfikacyjnego?
Czy mogę skorzystać z systemu Autopay nie podając danych karty i zapłacić za przejazd przelewem?
Czy opłata zostanie pobrana, jeżeli posiadam aplikację i wjadę dedykowaną bramką, a szlabany będą otwarte zgodnie z poleceniem ministra w celu usprawnienia ruchu?
Kiedy pobierana jest opłata za przejazd na autostradzie A4 Katowice-Kraków?
Na czym polega usługa Płatność z rachunku?
Kiedy pobierana jest opłata za przejazd AmberOne Autostradą A1?
Czy mogę dołączyć karty paliwowe/flotowe w aplikacji?
W jakiej sytuacji mogę otrzymać zwrot płatności za przejazd?
Co zrobić, gdy nie mogę dodać formy płatności?
Co zrobić, gdy nie mogę dodać karty kredytowej (sesja wygasa)?
Mój poprzedni przejazd nie został opłacony. Czy mogę skorzystać ponownie z systemu Autopay?
Ile kart mogę zapisać w systemie Autopay?
Czy dostanę fakturę mailem?
Czy i jak mogę otrzymać fakturę?
Czy korzystanie z systemu Autopay jest darmowe?
Jakie są stawki za kilometr w e-TOLL?