Blue Media bardzo wysoko w Fast500

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 500

03.12.2006
Udostępnij:

13 miejsce spółki w zestawieniu EMEA W 2006 roku jest niezaprzeczalnie wielkim osiągnięciem.

1 pozycja w Fast50 pozwoliła na znalezienie się na samym szczycie 500 najbardziej dynamicznie rozwijanych się firm z sektora technologicznego i telekomunikacyjnego z 21 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Podczas ceremonii rozdania nagród przedstawiciele Deloitte dużo mówili o sukcesie regionalnych konkursów Fast i rosnącego prestiżu imprezy na świecie.

Serge Tchuruk – gość specjalny Gali – dodał, że z doświadczeń i osiągnięć małych i średnich firm oraz z ich dynamicznego rozwoju korzystają wielkie światowe koncerny, które bacznie śledzą powstające tam unikalne koncepcje i innowacyjne rozwiązania. Mniejsze podmioty są bardziej elastyczne i dzięki temu wygrywają na światowym rynku, zwłaszcza w obszarze nowoczesnych technologii.

Natomiast Dyrektor Deloitte na Europę, Afrykę i Bliski Wschód dr Wolfgange Grewe pogratulował Blue Media zajęcia pierwszego miejsca w Fast50 i zaznaczył rosnącą rolę Polski i regionu dla Deloitte.

Po części oficjalnej zaproszeni goście mieli okazję do wymiany cennych doświadczeń i podzielenia się osiągnięciami własnych firm.

Zestawienie Fast500- pierwsza 30-tka

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej