Blue Media Najlepszym Pracodawcą

#nagroda dla blue media #AON Hewitt #Najlepsi Pracodawcy

21.10.2015
Udostępnij:

Firma Blue Media znalazła się w gronie 11 Najlepszych Pracodawców programu prowadzonego przez firmę doradczą Aon Hewitt. Spółka została wyróżniona w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

To trzecie w historii wyróżnienie w prestiżowym rankingu dla sopockiej firmy, specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnych usług w obszarze płatności elektronicznych. W tegorocznym konkursie uczestniczyło 99 przedsiębiorstw z całej Polski, z czego w gronie finalistów we wszystkich kategoriach znalazło się 11 firm.

Nie koniecznie korporacje

- Wyniki badania i sama nagroda są dla nas szczególnie cenne, ponieważ analiza Aon Hewitt opiera się na ocenie firmy przez pracowników. Nasz wysoki wynik potwierdza, że dobrej pracy w branży nowych technologii niekoniecznie trzeba szukać w wielkich korporacjach. Blue Media jest w stanie zaoferować równie atrakcyjne warunki finansowe, a do tego dokłada przyjazną atmosferę, równowagę między pracą a życiem prywatnym oraz partnerskie stosunki w pracy – mówi Andrzej Jędrzejczak, rzecznik firmy Blue Media.

Badanie, jakie przeprowadza Aon Hewitt, mierzy zaangażowanie pracowników, przejawiające się w pozytywnych wypowiedziach na temat firmy, wiązaniu z nią przyszłości zawodowej oraz w motywacji do podejmowania działań wychodzących poza służbowe obowiązki.

- Blue Media zasłynęła niestandardowymi świadczeniami dla pracowników – tłumaczy Dominika Kotuła-Gibas, HR manager w Blue Media – M.in. płacimy za dojazd rowerem do pracy i sponsorujemy własną drużynę triathlonową. Jednak to, co najważniejsze, to atmosfera i relacje w pracy – poczucie bycia członkiem zespołu, posiadania wpływu na podejmowane decyzje, współpraca. W tych obszarach w badaniu Aon Hewitt wypadliśmy szczególnie dobrze.

Walka o programistów

Rynek pracy w branży technologicznej, w szczególności w przypadku programistów, jest dla pracodawców niezwykle wymagający. Pojęcie bezrobocia w tym segmencie w Polsce praktycznie nie istnieje, a absolwenci kierunków informatycznych natychmiast znajdują zatrudnienie. Firmy prześcigają się w tworzeniu przyjaznych warunków pracy i  benefitach, jakie otrzymują pracownicy. Oprócz standardowych kart sportowych i pakietów medycznych Blue Media zapewnia pracownikom nieograniczony wstęp do prywatnego klubu sportu i rekreacji, organizuje szkolenia żeglarskie, oraz płaci złotówkę za każdy kilometr przejechany na rowerze do pracy lub z pracy do domu.

Programiści wybierają Blue Media również ze względu na możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań finansowych, z których korzystają miliony ludzi w Polsce - płacąc rachunki, robiąc przelewy, doładowując telefon, kupując ubezpieczenie czy płacąc w sklepie internetowym.

W efekcie aż 97% pracowników Blue Media deklaruje, że jest dumnych z bycia częścią firmy. Już niedługo przybędzie im jeszcze jeden powód do dumy. Nowoczesne biuro w sopockim Domu Zdrojowym, z widokiem na morze i czterystumetrowym tarasem.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej