Blue Media ponownie liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2010
Udostępnij:

Blue Media kolejny raz została największą firmą świadczącą usługi outsourcingu w Polsce i 18. największą firmą informatyczną w kraju.

W najnowszym raporcie magazynu Computerworld "TOP 200" sopocka firma Blue Media S.A. zajęła 1. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi outsourcingu" i została największą firmą w tej kategorii w Polsce. Blue Media uplasowała się też na 18. pozycji w rankingu głównym "największe firmy IT" poprawiając swój wynik za rok 2008 o 7 pozycji.

Doroczny raport "TOP 200" jest podsumowaniem branży IT w Polsce. Blue Media zajęła tak wysokie pozycje m.in. dzięki osiągniętemu w 2009 roku przychodowi w wysokości prawie pół miliarda zł.

- Nasz sukces to nie tylko wypracowany wynik finansowy - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - W ubiegłym roku poszerzyliśmy ofertę o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Cieszy nas szczególnie, że sektor ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na nowoczesne rozwiązania IT i inwestuje w wymianę systemów.

Sopocka spółka zajęła również 4. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi", 12. miejsce w rankingu "firmy sprzedające oprogramowanie własne", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - bankowość", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - MSP" oraz 8. miejsce w rankingu "firmy o najwyższej produktywności pracowników". Jako grupa kapitałowa Blue Media zajęła 8. miejsce w kraju pod względem ilości przychodów.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. W roku 2010 znalazła się na listach 500 największych i najcenniejszych Polskich firm według Rzeczpospolitej i Tygodnika Polityka.

Więcej informacji o raporcie na stronie: www.computerworld.pl/top200

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej