Blue Media zapewnia przelewy weryfikacyjne klientom Volkswagen Bank

30.11.2021
Udostępnij:

Volkswagen Bank uruchamia kredyt online w ramach nowego, szybkiego i w pełni zdigitalizowanego procesu. Dzięki nowemu procesowi czas przyznawania kredytu został skrócony do jednego, maksymalnie trzech dni roboczych. Jest to możliwe dzięki m.in. przelewom weryfikacyjnym od Blue Media.

Aby skorzystać z kredytu online Volkswagen Bank wystarczy mieć komputer lub telefon z dostępem do sieci, kamerkę do nagrania wideo oraz dowód osobisty. Identyfikacja tożsamości klienta odbywa się zdalnie, poprzez załączenie skanu lub nagrania dowodu osobistego oraz dwóch nagrań wideo. Technologię Biometric Onboarding Platform (BOP) dostarczyła firma Softax.

Dzięki procesowi online przyznawanie kredytu to także większe bezpieczeństwo transakcji. Klient starający się o kredyt potwierdza swoją tożsamość szybkim przelewem weryfikacyjnym, realizowanym za pośrednictwem Blue Media, co pozwala mu w krótkim czasie otrzymać na konto kwotę kredytu.

- Wprowadzenie kredytu online znacznie przyspiesza proces kredytowy i minimalizuje liczbę wymaganych dokumentów. Dla klientów oznacza to krótszy czas od wniosku online do przelania przez bank środków z kredytu na konto. Jako Blue Media od lat dostarczamy bankom i innym instytucjom finansowym nasze rozwiązania płatnicze i weryfikacyjne, które usprawniają i automatyzują cały proces kredytowy - mówi Michał Stoltman, Business Development Manager w Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety łatwiej dostępne. Autopay uruchamia nowe serwisy dla kierowców z Europy

Autopay uruchomił sześć nowych serwisów internetowych umożliwiających szybki i wygodny zakup winiet cyfrowych na przejazdy w Europie.

14.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej