Blue Media SA kolejny rok na podium wśród firm IT obsługujących banki

#Ranking IT@BANK #Nagroda dla Blue Media #Miesięcznik Finansowy BANK

29.11.2009
Udostępnij:

Spółka uplasowała się na drugim miejscu – w rankingu IT@BANK w kategorii - działania na potrzeby sektora finansowego. Wydawcą rankingu jest "Miesięcznik Finansowy BANK" - magazyn kadry menedżerskiej banków.

Tegoroczna edycja rankingu firm informatycznych pracujących na potrzeby sektora finansowego bazowała na wynikach uzyskanych w 2008 roku. Kolejność na pierwszych miejscach jest dokładnie taka sama jak w ubiegłorocznej edycji. Dla Blue Media sektor finansowy to główne źródło przychodów.

- Uzyskana pozycja to efekt posiadania w ofercie innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych systemów IT przeznaczonych właśnie dla sektora bankowego – mówi Sebastian Ptak z Blue Media. Każdego roku udostępniamy nowe rozwiązania, które znajdują szerokie zainteresowanie wśród klientów banków, sprawdzając się jednocześnie jako wygodne i poszukiwane usługi uzupełniające podstawową ofertę danej instytucji – dodaje S. Ptak.

Banki coraz bardziej racjonalne podchodzą do inwestycji w systemy informatyczne.
Zamówienia są mocno zindywidualizowane, poszczególne instytucje nie zamawiają tego, co jest modne, tylko te rozwiązania, które są im potrzebne. Oczywiście zmieniły się również wymagania zamawiających w stosunku do dostawców systemów IT. Muszą to być sprawdzeni i godni zaufania partnerzy. Ważnym elementem jest też filozofia dostawców, wygrywają Ci, którzy nie sprzedają samego produktu, tylko całość procesu - od konsultingu, poprzez wdrożenie i obsługę końcową, wraz z raportowaniem. I to jest istotą sukcesu Blue Media.

Otrzymane wyróżnienie dobitnie świadczy o pozycji Spółki w sektorze finansowym, umacniając
w ten sposób wypracowany przez lata wizerunek dostawcy innowacyjnych systemów IT.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej