Blue Media trzeci rok liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2011
Udostępnij:

Blue Media trzeci raz z rzędu została największą w Polsce firmą świadczącą usługi outsourcingu na rynku wartym 500 mln USD. Spółka zajęła też wysokie pozycje w innych zestawieniach raportu "TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny" przygotowanego przez magazyn Computerworld.

W rankingu magazynu Computerworld sopocka firma trzeci raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w kategorii firm świadczących usługi outsourcingu. Wartość tego rynku w Polsce w 2010 r. została wyceniona w raporcie na 500 mln USD.

Blue Media S.A. znalazła się też na czwartym miejscu w kategorii firm świadczących usługi i siódmym w kat. firm świadczących usługi wdrożenia oprogramowania. Spółka zajęła również trzecią pozycję w kategorii firm o najwyższej produktywności pracowników oraz dwudzieste miejsce w zestawieniu firm informatycznych działających w Polsce. Poszczególne pozycje Blue Media osiągnęła m.in. dzięki przychodowi, który w 2010 r. wyniósł prawie pół miliarda zł.

Sopocka firma to największe przedsiębiorstwo z branży IT w woj. pomorskim. Na polskim rynku IT działa od 12 lat. Spółka inwestuje ostatnio przede wszystkim w rozwój produktów ubezpieczeniowych (rozwija m.in. własny market ubezpieczeniowy Inseco.pl), platformy pożyczek społecznościowych (Kokos.pl) oraz systemu umożliwiającego szybkie transfery międzybankowe (BlueCash.pl). Sukces nowych projektów to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania, często niedostępne w konkurencyjnych usługach.

Raport "TOP 200" jest wydawany raz w roku przez magazyn Computerworld. Opisuje sytuację polskiego rynku IT i kondycję największych przedsiębiorstw.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej