Blue Media w Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności przy ZBP

#płatności online #ekosystem płatności #mikropłatności

19.09.2007
Udostępnij:

Koalicja jest kolejną platformą, do której przystąpiła spółka. W tym przypadku zaangażowanie firmy ma na celu wsparcie prac związanych z rozwojem i upowszechnianiem elektronicznych instrumentów płatniczych w Polsce.

Prace Koalicji prowadzone są poprzez działania grup roboczych składających się z organów administracji państwowej, środowisk gospodarczych, samorządowych oraz naukowych.
Blue Media będzie działać w ramach grupy ds. programu obrotu bezgotówkowego, której głównym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług finansowych oraz ich bezpieczeństwa.

Długoletnia współpraca spółki z ponad 20-toma bankami oraz wielość i różnorodność realizowanych projektów wdrożeniowych, odznaczających się wysoką innowacyjnością i zaawansowaną funkcjonalnością, pozwoliła na zgromadzenie wiedzy, która może w znaczący sposób wesprzeć prowadzone prace.

*

Podstawowym celem utworzenia Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności jest rozwój i upowszechnienie elektronicznych instrumentów płatniczych poprzez rozszerzenie zakresu funkcjonowania rozliczeń bezgotówkowych, przyspieszenia elektronizacji gospodarki, zwiększenia satysfakcji klientów oraz obniżenie kosztów jednostkowych transakcji elektronicznych.

*

Blue Media należy także do Forum Technologii Bankowych przy ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej