Blue Media w raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010"

#raport #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010

30.03.2011
Udostępnij:

Dzięki warsztatom "Kierunek: kariera" Blue Media znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki". Opisana praktyka to warsztaty dla osób poszukujących pracy i staż dla najlepszych kursantów.

Warsztaty "Kierunek: kariera" organizowało w 2010 r. Centrum Integracji Gdynia wspólnie z sopocką firmą Blue Media S.A. Miały one ułatwić osobom bezrobotnym znalezienie pracy m.in. dzięki symulacji rozmów kwalifikacyjnych z osobami doświadczonymi w rekrutacji pracowników. W tej roli wystąpili pracownicy działu HR firmy Blue Media: Dominika Kotuła i Leszek Kajut. Spółka ufundowała też płatne i bezpłatne staże dla najlepszych kursantów. Jedna z wybranych osób znalazła dzięki temu stałą pracę w sopockiej firmie.

Blue Media od wielu lat aktywnie włącza się w działania wpływające na poprawę jakości życia w środowisku lokalnym oraz na terenie całego kraju. Spółka wspiera wybrane Domy Dziecka, inicjatywy studenckie, projekty organizacji pozarządowych. Nie zapomina przy tym o swoich pracownikach, którzy także są beneficjentami programów z zakresu CSR oraz kontrahentach i partnerach biznesowych. Współpraca z nimi zawsze jest prowadzona w myśl zasady "win-win".

Raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" wydawany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 2003 roku. Podsumowuje zaangażowanie firm w realizację zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR), jest też przeglądem inicjatyw dot. tematyki CSR. Dobre praktyki, które opisano w Raporcie podzielone są na 4 dziedziny: biznes a miejsce pracy, biznes a rynek, biznes a społeczeństwo, biznes a środowisko. Obszarem dodanym w najnowszym raporcie jest "zarządzanie i raportowanie". Raport zawiera m.in. 117 dobrych praktyk od 108 firm i instytucji.

Raport dostępny jest on-line na stronie odpowiedzialnybiznes.pl.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej