Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media

#Blue Media #certyfikaty #Google Qualified Company

06.07.2008
Udostępnij:

Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media
Przyznany tytuł potwierdza zaawansowaną znajomość programu AdWords i profesjonalne zarządzanie prowadzonymi przez Spółkę kampaniami w Internecie.

Certyfikat, najwyższy możliwy do uzyskania w tej dziedzinie przyznawany jest firmom, które spełniają określone warunki. Są to między innymi, posiadanie przynajmniej dwuosobowego zespołu konsultantów z certyfikatami GAP (Google Advertising Professional) oraz zarządzanie kwartalnym budżetem kampanii na poziomie 100 tysięcy dolarów.

Tak rygorystyczne obwarowania wprowadzone zostały przez Google w celu utrzymania wysokiej jakości usług oferowanych przez największą światową wyszukiwarkę.

- Czujemy się w pewnym stopniu wyróżnieni zdobytym tytułem, który nie tylko potwierdza zdobyty przez nas stopień wtajemniczenia w zakresie narzędzi AdWords, ale także umożliwia posługiwanie się logotypem Kwalifikowanego konsultanta i Kwalifikowanej firmy w procesie pozyskiwania klientów – mówi Dariusz Głowiński E-Marketing Director w Blue Media.

Nie bez znaczenia jest także fakt, iż w Polsce jest niewiele firm, które mogą pochwalić się posiadaniem Certyfikatu Qualified Company, co dodatkowo wzmacnia jego wagę.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej