Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

07.01.2013
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności kartą jednym kliknięciem dostępne w Autopay dzięki współpracy z Mastercard

Płatności kartą jednym kliknięciem dostępne w Autopay dzięki współpracy z Mastercard

12.06.2024 Czytaj więcej

Raport

Bieżące wydatki drenują kieszenie Polaków. Jak oceniamy swoją sytuację finansową i mieszkaniową? [RAPORT AUTOPAY]

Mimo spadku inflacji Polki i Polacy wciąż mocno trzymają się za portfele. W ostatnim czasie po oszczędności musiała sięgnąć niemal połowa badanych.

05.06.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay podpisuje Kartę Różnorodności

Autopay podpisuje Kartę Różnorodności

28.05.2024 Czytaj więcej