Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

07.01.2013
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej