Płatności Online Blue Media ułatwiają zakup biletów na mecze reprezentacji Polski

#płatności online #bilety online

23.01.2023
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”. System oparty jest na rozwiązaniu Płatności Online Blue Media.

Od marca 2018 r. kibice polskiej reprezentacji piłkarskiej mogą kupować bilety na mecze reprezentacji Polski bezpośrednio na oficjalnym serwisie Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) – www.laczynaspilka.pl.

Dzięki systemowi Płatności Online Blue Media, zakup biletów na mecze można dokonywać poprzez płatności online (np. mTransfer, Przelew24 Banku BZWBK czy „płacę z iPKO”), kartą płatniczą lub BLIK-iem.

System płatności dostępny w serwisie „Łączy nas piłka” ogranicza w czasie ważność transakcji, dzięki czemu unika się sytuacji, kiedy kibic rezerwuje miejsce, ale zwleka z finalizacją płatności, tym samym blokując zakup innej osobie. Co więcej, dzięki automatycznemu generowaniu linku do płatności, kibic ma pewność, że jeśli przypadkowo zamknie stronę lub jego sesja wygaśnie, ma jeszcze możliwość dokonania płatności poprzez link w mailu.

Płatności Online Blue Media to bardzo wydajny system płatności online, który jest w stanie obsłużyć kilka tysięcy zapytań na sekundę. Ma to ogromne znaczenie w tych momentach, kiedy bardzo duża liczba osób chce jednocześnie kupić bilety – wyjaśnia Dawid Adamczyk z Blue Media.

Wkrótce uruchomione zostaną również płatności OneClick, które pozwolą kibicom na wygodne dodanie karty płatniczej i szybki zakup kolejnych biletów z poziomu: telefonu, maila czy SMS-a.

System do sprzedaży biletów to kolejny element platformy internetowej „Łączy nas piłka”, rozwijanej od 2014 r. przez Blue Services, firmę z grupy Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej