Przelew na telefon doskonałym prezentem na ostatnią chwilę

#BlueCash #przelewy międzybankowe #przelew na telefon

21.12.2011
Udostępnij:

Kiedy w portfelu brak gotówki, a świątecznego upominku nie uda się kupić na czas, warto zrobić przelew. Zamiast numeru konta bankowego odbiorcy wystarczy jego numer telefonu komórkowego. To idealna i pewna niespodzianka, bo o pieniądzach pod choinkę marzy aż 41 procent Polaków.

Infografika przygotowana przez GoldenSubmarine wskazuje, że najbardziej wymarzony prezent świąteczny Polaków to książki. Pieniądze znalazły się na 3. miejscu i to właśnie ten prezent jest najłatwiejszy w realizacji. Chyba, że nie zdążymy na czas wypłacić pieniędzy z bankomatu. Wtedy idealnym rozwiązaniem okaże się szybki i prosty przelew na telefon.

Przelew na telefon to usługa serwisu szybkich przelewów międzybankowych BlueCash.pl. Pozwala ona przelać dowolnej osobie wybraną kwotę bez znajomości numeru jej konta bankowego. Zamiast tego wystarczy podać numer telefonu komórkowego osoby, której chcemy zrobić prezent. Taki przelew można wykonać na stronie https://bluecash.pl/wykonaj_przelew. Obdarowany dostanie wiadomość SMS z informacją o oczekującym przelewie i sposobie wypłaty pieniędzy na swoje konto bankowe. Zlecenie wypłaty zajmuje tylko minutę i jest darmowe.

Przelew na telefon można odebrać na numer konta bankowego w ciągu 3 dni od otrzymania informacji SMS. Jeżeli kwota nie zostanie wypłacona, przelew wróci do nadawcy. Prowizję za usługę płaci osoba zlecająca przelew.

BlueCash.pl to serwis należący do sopockiej firmy Blue Media S.A. Skorzystanie z usługi BlueCash pozwala skrócić nawet do 5 minut czas dotarcia przelewu międzybankowego. Usługa jest dostępna dla klientów wszystkich najpopularniejszych banków w Polsce. BlueCash jest też dostępny w formie aplikacji na telefony komórkowe z systemem iOS oraz Android.

Przeczytaj także:

Artykuł

Wyniki Black Friday porównywalne z zeszłym rokiem [komentarz eksperta]

Rozpoczynający czas świątecznych wyprzedaży Black Friday i towarzyszący mu Cyber Monday od lat jest jednym z najgorętszych momentów w ecommerce. Tegoroczne wyniki nie są spektakularne, ale potwierdzają, że wiele osób wstrzymało się z zakupami do momentu pojawienia się większych promocji.

02.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej