BlueCash.pl zwiększa limit transferu do 20 tys. zł i jest dostępny w telefonach

#przelewy natychmiastowe #BlueCash #przelewy międzybankowe

23.11.2011
Udostępnij:

Serwis BlueCash.pl udostępnił swoim klientom aplikacje na telefony iPhone i system Android. Zwiększył też maksymalny limit pojedynczego przelewu z 5 tys. zł do 20 tys. zł.

Dotychczas za pomocą serwisu szybkich przelewów międzybankowych BlueCash.pl można było przetransferować jednorazowo maksymalnie 5 tys. zł. Od dzisiaj limit ten został zwiększony do 20 tys. zł i dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.

- Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemu BlueCash.pl możemy zaoferować naszym klientom nowe funkcjonalności, takie jak saldo gotówkowe czy wsparcie dla urządzeń mobilnych, a także wyższy limit kwoty pojedynczego przelewu - mówi Maciej Walczak z serwisu BlueCash.pl.

Firma Blue Media S.A., która jest właścicielem serwisu przygotowała także darmową aplikację BlueCash na platformy mobilne. Użytkownicy iPhone’a i telefonów z systemem Android mogą dzięki niej zlecać przelewy bezpośrednio ze swoich smartfonów. Aplikacja umożliwia wykonywanie przelewów na rachunek bankowy lub na telefon odbiorcy. Dużym ułatwieniem jest możliwość wyboru odbiorcy przelewu bezpośrednio z książki adresowej telefonu. Aplikacja oferuje również przeglądanie historii wykonywanych transakcji oraz zarządzanie książką adresową odbiorców zdefiniowanych w systemie BlueCash.pl.

W związku ze zmianami w obowiązującym prawie usługa świadczona w serwisie BlueCash.pl będzie objęta nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego. Związane z tym dodatkowe koszty nadzoru wymusiły zmianę cennika serwisu. Blue Media zapowiada jednak promocje dla zarejestrowanych użytkowników i osób korzystających z aplikacji w telefonach.

BlueCash.pl to system szybkich przelewów międzybankowych, który skraca czas dotarcia przelewu z nawet 3 dni do 5 minut. Za pomocą serwisu wykonano dotychczas prawie 300 tys. transakcji. System obsługuje łącznie 27 banków.

Przeczytaj także:

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie transakcji elektronicznych: najlepsze praktyki dla banków i sklepów internetowych

Sprawdź, co możesz zrobić, żeby zadbać o bezpieczeństwo transakcji w Twoim serwisie internetowym i zyskać zaufanie zarówno ze strony klientów, jak i partnerów.

26.01.2024 Czytaj więcej