E−płatności za faktury dla klientów UPC Polska

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #UPC Polska

Udostępnij:

1,5 mln klientów UPC Polska może już opłacać swoje faktury szybkim przelewem internetowym. Wystarczy zalogować się w serwisie ebok.upc.pl i kliknąć przycisk "zapłać". E-przelewy BlueCash obsługuje sopocka firma Blue Media.

Udostępnione klientom e-płatności to obecnie najwygodniejszy i najszybszy sposób opłacania rachunków. Zamiast przepisywać dane do płatności wystarczy kliknąć w przycisk "zapłać" widoczny po zalogowaniu do serwisu ebok.upc.pl i zatwierdzić przelew w bankowości elektronicznej. Takie rozwiązanie przede wszystkim eliminuje możliwość pomylenia numeru konta lub kwoty należnej za usługi.

Elektroniczna płatność za rachunki jest nie tylko wygodna, ale przede wszystkim bezpieczna. Potwierdzenie transakcji klient otrzyma na podany wcześniej email. Status płatności jest też widoczny bezpośrednio w ebok.

E-płatności za faktury są dostępne przez całą dobę. Mogą z nich skorzystać wszyscy spośród 1,5 mln klientów UPC Polska, bez względu na posiadaną ofertę i usługi. Za każdą transakcję pobierana jest prowizja w wysokości 1 zł. Płatności obsługuje sopocka firma Blue Media znana m.in. z szybkich przelewów międzybankowych BlueCash oraz doładowań telefonów bezpośrednio w bankowości internetowej.

Przeczytaj także:

Fintech

Jak sztuczna inteligencja pomaga walczyć z oszustwami finansowymi

Sztuczna inteligencja jako mocne narzędzie przeciwko oszustwom finansowym. Przyjrzyj się, jak firmy wykorzystują AI do wykrywania i unikania oszustw.

18.08.2023 Czytaj więcej

Fintech

Płatności biometryczne. Niedaleka przyszłość czy wciąż filmowa wizja?

Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...

27.04.2023 Czytaj więcej

Fintech

Jak ubezpieczyciele korzystają ze zdalnej weryfikacji tożsamości?

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

25.04.2023 Czytaj więcej