Elektroniczne płatności za faktury dla abonentów Cyfrowego Polsatu

#płatności online #płatności za rachunki #Cyfrowy Polsat

24.07.2012
Udostępnij:

Wszyscy z ponad 3,5 miliona abonentów Cyfrowego Polsatu mogą już opłacać faktury szybkim przelewem wprost z Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Uruchomione właśnie płatności BlueCash to wygodny i bezpieczny sposób, aby w dowolnym momencie przelać należność za usługi multimedialne.

Przelewy online są dostępne dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu po zalogowaniu do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Usługi nie trzeba aktywować, nie są też wymagane dodatkowe umowy. System obsługuje wszystkie najpopularniejsze banki w Polsce, a potwierdzenie transakcji klient otrzymuje pocztą elektroniczną.

Płatności BlueCash to narzędzie dla osób ceniących wygodę i aktywnie korzystających z Internetu. Wykonanie przelewu ogranicza się do kilku prostych kroków i trwa średnio tylko 3 minuty. Wystarczy jedynie wybrać dokument do opłacenia, bank, w którym mamy konto i kliknąć "zapłać". System automatycznie przekieruje na stronę logowania do bankowości elektronicznej, a dane przelewu będą już wypełnione i gotowe do zatwierdzenia.

Płatności obsługuje firma Blue Media, właściciel systemu BlueCash. Za usługę pobierana jest prowizja w wysokości 0,99 zł.

Przeczytaj także:

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie transakcji elektronicznych: najlepsze praktyki dla banków i sklepów internetowych

Sprawdź, co możesz zrobić, żeby zadbać o bezpieczeństwo transakcji w Twoim serwisie internetowym i zyskać zaufanie zarówno ze strony klientów, jak i partnerów.

26.01.2024 Czytaj więcej