Internetowy market ubezpieczeniowy w Deutsche Bank PBC

#polisa online #internetowy market ubezpieczeniowy #Deutsche Bank PBC

26.07.2010
Udostępnij:

Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne i komunikacyjne 8 towarzystw ubezpieczeniowych. Rozwiązanie to umożliwia porównanie ofert oraz zakup polis on-line, bez wychodzenia z domu.

W ramach współpracy Deutsche Bank PBC z multiagentem ubezpieczeniowym Blue Media S.A. powstał db Market Ubezpieczeniowy dostępny pod adresem: www.ubezpieczenia.db-pbc.pl.

- To kompleksowe narzędzie umożliwiające zarówno porównanie cen oraz zakresu polis oferowanych przez renomowane towarzystwa ubezpieczeniowe, jak też bezpośredni zakup produktu. Jest ono skierowane do osób, które chcą w prosty i szybki sposób dokonać wyboru optymalnego rozwiązania spośród wielu ubezpieczeń dostępnych na rynku – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC.

W ramach marketu dostępne są ubezpieczenia turystyczne w 19 wariantach, obejmujące ochronę w zakresie m.in. odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia i NNW, Assistance czy bagażu podróżnego, jak również ubezpieczenia komunikacyjne - OC, AC, NNW, Assistance - w 13 wariantach. Produkty te oferowane są przez 8 towarzystw ubezpieczeniowych: Benefia TU Vienna Insurance Group, Compensa Vienna Insurance Group, Concordia Polska TUW, Generali Direct, TU Inter Polska SA, Liberty Direct, Signal Iduna oraz Uniqua TU SA. W kolejnych miesiącach planowane jest wprowadzenie do marketu rozwiązań również innych liczących się na polskim rynku towarzystw ubezpieczeniowych.

- Przygotowane rozwiązanie umożliwia dostosowanie ubezpieczenia do potrzeb kupującego. Pozwala wygodnie określić warunki, zakres oraz sumy ubezpieczenia, do których świadczona ma być ochrona. W ten sposób podczas wyświetlania wiążących ofert prezentowane są wyłącznie produkty spełniające oczekiwania kupującego - mówi Krystian Wesołowski, dyrektor działu ubezpieczeń w firmie Blue Media.

Dodatkowo, przy wyborze oferty można skorzystać z rekomendacji systemowej, która polega na wskazaniu optymalnych dla danego przypadku rozwiązań w zakresie ochrony ubezpieczeniowej, w oparciu o analizę wybranych przez Klienta parametrów.

Zakupu polisy można dokonać przez Internet wypełniając wniosek na stronie www.ubezpieczenia.db-pbc.pl. Po wybraniu zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uzupełnieniu danych osobowych, składka opłacana jest on-line za pomocą karty kredytowej lub przelewu. Następnie polisa, wraz z danymi kontaktowymi do Centrum Pomocy na wypadek zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, przesyłana jest na wskazany adres e-mail.

Osoby korzystające z oferty db Marketu Ubezpieczeniowego mają do dyspozycji opiekuna, który przypomni o upływającym terminie ubezpieczenia samochodowego czy wesprze w wielu innych związanych z zakupem polisy kwestiach.

Przeczytaj także:

Fintech

Wpływ regulacji prawnych na przyszłość płatności cyfrowych

Dowiedz się, jak GDPR, PSD2 i inne kluczowe regulacje wpływają na sektor fintech i ecommerce. Dowiedz się, jakie wyzwania i szanse niosą nowe przepisy.

28.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Rola analityki predykcyjnej w optymalizacji procesów płatniczych

Sprawdź, jak analityka predykcyjna zmienia branżę fintech, zwiększając efektywność procesów płatniczych, redukując koszty i poprawiając zadowolenie klientów.

21.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Korzyści z cloud connectivity dla akceptantów płatności

Przyjmujesz płatności? Zobacz, jak chmura może wspierać rozwój Twojego biznesu, zapewniając skalowalność, bezpieczeństwo i optymalizację procesów płatniczych.

14.06.2024 Czytaj więcej