AXA z Blue Finance

#ubezpieczenia online #ubezpieczenia #market ubezpieczeniowy

05.08.2015
Udostępnij:

Markety ubezpieczeniowe Blue Finance rozszerzają ofertę

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji AXA oraz Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, poinformowały o podpisaniu umowy o współpracy. Na jej mocy w ofercie należących do Blue Finance marketów ubezpieczeniowych dostępne będą wybrane polisy turystyczne AXA. Dzięki temu Towarzystwo Ubezpieczeniowe dotrze do szerokiego grona użytkowników marketów Blue Finance, ci zaś będą mieli jeszcze szerszy wachlarz ofert ubezpieczeniowych.

Markety ubezpieczeniowe Blue Finance, spółki należącej do grupy Blue Media i posiadającej status agenta ubezpieczeniowego, działają na rynku od 2008 roku. Obecnie sieć sprzedaży ubezpieczeń Blue Finance obejmuje markety działające pod domenami własnymi (m.in. w ramach robota finansowego bm.pl) oraz w serwisach partnerów – w bankach oraz instytucjach pośrednictwa finansowego. Od początku lipca br. market ubezpieczeniowy Blue Finance dostępny jest również na stronie robota finansowego bm.pl – serwisu służącego do automatycznych płatności.

- Nasza sieć sprzedaży ubezpieczeń ciągle się rozwija – mówi Krzysztof Ambroziak, zastępca dyrektora Blue Finance. - Obecnie obejmuje ponad 20 partnerów, których serwisy docierają do kilkuset tysięcy potencjalnych klientów. Wraz z powitaniem AXA w naszych marketach poszerzamy ofertę. Na pewno ucieszy to zarówno klientów jak i partnerów, w serwisach których jesteśmy obecni.  

Nowe Towarzystwo Ubezpieczeniowe w sieci Blue Finance oferuje klientom ubezpieczenia turystyczne AXA Kontynenty, w kilku wariantach, w wersji Travel, Travel Sport i rodzinnej.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej