AXA z Blue Finance

#ubezpieczenia online #ubezpieczenia #market ubezpieczeniowy

05.08.2015
Udostępnij:

Markety ubezpieczeniowe Blue Finance rozszerzają ofertę

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji AXA oraz Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, poinformowały o podpisaniu umowy o współpracy. Na jej mocy w ofercie należących do Blue Finance marketów ubezpieczeniowych dostępne będą wybrane polisy turystyczne AXA. Dzięki temu Towarzystwo Ubezpieczeniowe dotrze do szerokiego grona użytkowników marketów Blue Finance, ci zaś będą mieli jeszcze szerszy wachlarz ofert ubezpieczeniowych.

Markety ubezpieczeniowe Blue Finance, spółki należącej do grupy Blue Media i posiadającej status agenta ubezpieczeniowego, działają na rynku od 2008 roku. Obecnie sieć sprzedaży ubezpieczeń Blue Finance obejmuje markety działające pod domenami własnymi (m.in. w ramach robota finansowego bm.pl) oraz w serwisach partnerów – w bankach oraz instytucjach pośrednictwa finansowego. Od początku lipca br. market ubezpieczeniowy Blue Finance dostępny jest również na stronie robota finansowego bm.pl – serwisu służącego do automatycznych płatności.

- Nasza sieć sprzedaży ubezpieczeń ciągle się rozwija – mówi Krzysztof Ambroziak, zastępca dyrektora Blue Finance. - Obecnie obejmuje ponad 20 partnerów, których serwisy docierają do kilkuset tysięcy potencjalnych klientów. Wraz z powitaniem AXA w naszych marketach poszerzamy ofertę. Na pewno ucieszy to zarówno klientów jak i partnerów, w serwisach których jesteśmy obecni.  

Nowe Towarzystwo Ubezpieczeniowe w sieci Blue Finance oferuje klientom ubezpieczenia turystyczne AXA Kontynenty, w kilku wariantach, w wersji Travel, Travel Sport i rodzinnej.

Przeczytaj także:

Fintech

Wpływ regulacji prawnych na przyszłość płatności cyfrowych

Dowiedz się, jak GDPR, PSD2 i inne kluczowe regulacje wpływają na sektor fintech i ecommerce. Dowiedz się, jakie wyzwania i szanse niosą nowe przepisy.

28.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Rola analityki predykcyjnej w optymalizacji procesów płatniczych

Sprawdź, jak analityka predykcyjna zmienia branżę fintech, zwiększając efektywność procesów płatniczych, redukując koszty i poprawiając zadowolenie klientów.

21.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Korzyści z cloud connectivity dla akceptantów płatności

Przyjmujesz płatności? Zobacz, jak chmura może wspierać rozwój Twojego biznesu, zapewniając skalowalność, bezpieczeństwo i optymalizację procesów płatniczych.

14.06.2024 Czytaj więcej