Oferty pracy

Wdrażamy rozwiązania oszczędzające czas, by nasi klienci i klienci naszych partnerów mieli go więcej, dla siebie, dla swoich bliskich!

Etapy rekrutacji

1. Przesłanie aplikacji

Wypełnij formularz aplikacyjny dostępny na naszej stronie. Po jego otrzymaniu, nasze zespoły dokładnie zapoznają się z Twoja kandydaturą.

2. Weryfikacja aplikacji

Nasz zespół HR oceni Twoje doświadczenie, kwalifikacje oraz zgodność z wymaganiami stanowiska. Jeśli Twoja aplikacja spełni nasze kryteria, zaprosimy Cię do dalszego etapu.

3. Rozmowa rekrutacyjna

Skontaktujemy się z Tobą aby omówić Twoje doświadczenie, motywacje i oczekiwania. To także doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o nas. W zależności od stanowiska możemy zaprosić Cię na więcej niż jedną rozmowę.

4. Decyzja i feedback

Po zakończeniu procesu poinformujemy Cię o naszej decyzji. Niezależnie od wyniku, zapewnimy Ci feedback.

5. Oferta pracy

Jeśli zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas ofertę pracy wraz ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi warunków zatrudnienia.

Nie znalezłeś oferty
dla siebie?

Wyślij CV do naszej bazy - skorzystamy z niego w trakcie kolejnej rekrutacji.

Zostaw swoje CV

Masz pytania dotyczące pracy w naszym zespole?

Skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci potrzebnych informacji.