Oferty pracy
SopotWdrażamy rozwiązania oszczędzające czas, by nasi klienci i klienci naszych partnerów mieli go więcej, dla siebie, dla swoich bliskich!
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!
Team description
You will join a team committed to excellence and innovation in payments. Our specialists come from different backgrounds, but they are united by a common vision - to introduce globally innovative payment solutions. We promote a culture of cooperation, learning, and development. As a team, we pride ourselves on creating services that not only meet our partners' needs but also exceed their expectations. We are a leading force in the Southern Eastern European region and with your help, we can increase our strength in the world.
Role description
As a Business Development Manager, your primary role will be to forge strong partnerships with Business Partners in the SEE region. Your mission will extend beyond maintaining relationships; you'll be an innovator, seeking new collaborations and strategizing ways to offer payment processing and data monetization solutions. You'll identify additional services to expand our collaboration portfolio, such as building local payment solutions. Trust and professionalism are the pillars upon which we want to build our partnerships. Our organization recognizes this role as expert-level and does not involve team management responsibilities.
Responsibilities
Skills we value
Co robimy oraz przykładowe obszary, w których nas wesprzesz:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Jak pracujemy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!
Chcesz być częścią zespołu, który nie boi się wyzwań i zawsze myśli nieszablonowo? Dołącz do nas jako PR, Content & Social Media Specialist! Codziennie będziesz współtworzyć i wdrażać strategie komunikacji, które w pełni odzwierciedlają misję marki Autopay. Twoje zadania będą obejmować planowanie i koordynację kalendarza postowania na kanałach social media, koordynację kampanii reklamowych na platformach społecznościowych, a także zarządzanie treściami na naszych biurowych ekranach. Będziesz również angażować się w tworzenie strategii komunikacji raportu ESG i wspierać działania naszego działu PR & Comms. Jeśli chcesz, aby Twoja praca miała realny wpływ na naszą markę, to miejsce jest dla Ciebie!
Autopay to firma, która działa na pograniczu nowoczesnych technologii i finansów. Stawiamy na otwartość, innowacyjność i zaangażowanie społeczne. Nasze wartości to kreatywność, pasja i ciągłe dążenie do doskonałości. Działamy w branży FinTech, a nasze podejście do komunikacji wyróżnia nas na tle konkurencji. U nas każdy głos ma znaczenie, a każda idea może stać się rzeczywistością.
Jeśli jesteś gotowy_a dołączyć do naszego zespołu i rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie PR i komunikacji, czekamy na Twoje zgłoszenie! Aplikuj już teraz i stań się częścią naszej wyjątkowej historii!
Dołącz do nas jako Analityk Biznesowy w obszarze płatności!
Interesujesz się płatnościami i chcesz współtworzyć rozwiązania, które zmieniają sposób, w jaki użytkownicy płacą? Szukamy doświadczonej osoby, która pomoże rozwijać naszą Bramkę Płatniczą oraz inne innowacyjne produkty płatnicze. To idealne miejsce dla osób z solidnym doświadczeniem i motywacją do działania w dynamicznym środowisku fintechowym.
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Analiza wymagań i współpraca z interesariuszami: Zbieranie, analizowanie i dokumentowanie wymagań biznesowych, technicznych i regulacyjnych, a także współpraca z interesariuszami (np. sprzedaż, operacje, ryzyko, compliance) w celu identyfikacji potrzeb użytkowników i doprecyzowania wymagań.
Wsparcie zespołu Scrumowego: Tłumaczenie wymagań biznesowych na user stories i akceptowalne kryteria (acceptance criteria), wspieranie zespołu deweloperskiego i testowego w zrozumieniu wymagań oraz zapewnienie zgodności dostarczanych rozwiązań z wymaganiami biznesowymi i strategicznymi.
Analiza danych i dokumentacja: Analiza danych (np. wskaźniki efektywności, trendy użytkowania) na potrzeby decyzji biznesowych oraz tworzenie i utrzymywanie dokumentacji projektowej (np. mapy procesów, diagramy, specyfikacje funkcjonalne).
Priorytetyzacja backlogu: Współpraca z Product Ownerem w priorytetyzacji backlogu na podstawie wartości biznesowej, potrzeb klientów i możliwości technicznych zespołu oraz uczestniczenie w przygotowywaniu roadmapy i harmonogramów projektowych.
Rozwiązywanie problemów i zarządzanie ryzykiem: Identyfikacja ryzyk, przeszkód i problemów w projektach, a także proponowanie rozwiązań i wspieranie zespołu w ich szybkim rozwiązywaniu.
Wsparcie w testowaniu i akceptacji: Weryfikacja zgodności funkcjonalności z wymaganiami (UAT – User Acceptance Testing) oraz współpraca z testerami w definiowaniu scenariuszy testowych i analizie wyników.
Współpraca z Product Ownerem i Product Leaderem: Wsparcie w tworzeniu wizji produktu i strategii jego rozwoju, konsultowanie rozwiązań oraz udział w spotkaniach z interesariuszami zewnętrznymi (np. klientami, partnerami).
Jakie umiejętności cenimy
minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w roli Product Ownera, Analityka Biznesowego, osoby pracującej przy rozwoju produktów,
wykształcenie wyższe w kierunkach związanych z biznesem, zarządzaniem, marketingiem, naukowych (fizyka, chemia, matematyka) lub pokrewnych dziedzinach - mile widziane,
znajomość SQL i umiejętność pracy z danymi,
umiejętność pracy z zespołami o różnych specjalizacjach w celu osiągnięcia wspólnego celu,
samorozwój i otwartość na ciągłe uczenie oraz doskonalenie swoich umiejętności,
znajomość narzędzi produktowych, takich jak Miro, Jira, Figma, MS Office,
umiejętność prezentacji tematów, storytellingu, wizualizacji danych,
znajomość języka angielskiego na poziomie, który umożliwia swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym,
umiejętność podejmowania własnych decyzji,
otwartość, elastyczność, kreatywność, dokładność i terminowość, radzenie sobie w zmiennym środowisku.
Mile widziane:
Wiedza z zakresu procesów płatniczych, w tym przebiegu transakcji kartowych oraz lokalnych metod płatności.
Znajomość struktury danych płatniczych (Data Elements) i standardów ISO związanych z płatnościami.
Znajomość wymagań regulacyjnych, takich jak AML (Anti-Money Laundering), KYC (Know Your Customer), KYB (Know Your Business).
Wiedza na temat specyfikacji i wymagań Visa oraz Mastercard w kontekście procesowania płatności.
znajomość innych języków.
Dołącz do nas i pomóż nam tworzyć nowoczesne rozwiązania płatnicze!
Poszukujemy pracownika Działu Implementation & Support Services. Zajmujemy się wsparciem Partnerów B2B we wdrażaniu naszych usług, konfiguracją zmian oraz obsługą zgłoszeń naszych Klientów Biznesowych w trakcie trwającej współpracy.
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Poszukujemy Product Hub Leadera, który dołączy do naszej organizacji i podejmie się wyzwania napędzania innowacji produktowych i doskonałości. Jako Product Hub Leader będziesz odpowiedzialny za:
Wymagania:
Mile widziane:
Co oferujemy:
Jeśli jesteś gotowy, aby prowadzić i inspirować zespoły, stawiać czoła wyzwaniom oraz dostarczać wyjątkowe produkty, zachęcamy do aplikowania poprzez nasz formularz aplikacyjny. Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakich umiejętności poszukujemy i cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakich umiejętności poszukujemy i cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
1. Zapoznanie się ze zgłoszeniami
Rekruterzy zapoznają się z przesłanymi przez kandydatów zgłoszeniami. Na tym etapie możesz spodziewać się telefonu od naszego specjalisty :)
2. Rozmowa rekrutacyjna
W zależności od stanowiska możesz mieć kilka etapów. Na spotkaniu chcemy dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie i dotychczasowych doświadczenia.
3. Informacja zwrotna
Na każdym etapie będziesz otrzymywał informację zwrotną, chcemy abyś wiedział na jakim etapie jesteś.
Wyślij CV do naszej bazy - skorzystamy z niego w trakcie kolejnej rekrutacji.
Zostaw swoje CVSkontaktuj się z nami, a udzielimy Ci potrzebnych informacji.