Zintegruj swój serwis z naszą bramką płatności

#płatności online

Rozszerz swoją ofertę, zwiększ możliwości i zyskaj nowych klientów

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Integracja z bramką płatności Autopay

Dzięki integracji nasze usługi staną się częścią Twojego systemu, a klienci będą mieć wrażenie, że korzystają z Twoich własnych rozwiązań.

  • Kompleksowa oferta

    Twoi klienci nie muszą szukać dodatkowego dostawcy płatności, przez co podnosisz swoją konkurencyjność i sprawiasz, że klienci korzystają z Twoich usług w jeszcze szerszym zakresie.

  • Sprawdzone rozwiązanie

    Z Płatności online Autopay korzysta już ponad 33 000 sklepów internetowych, w tym kilka tysięcy właśnie dzięki integracjom z takimi dostawcami jak Shoper, czy Selly.

  • Najwyższe bezpieczeństwo

    Każda transakcja jest odpowiednio szyfrowana, a bramka płatności spełnia wszystkie wymagania nałożone przez dyrektywę europejską PSD2.

Jak z integracji korzystają inni?

inFakt

inFakt umożliwia zlecanie szybkich płatności za faktury przychodowe i kosztowe bezpośrednio w swoim systemie.

Do każdej wystawionej faktury generowany jest unikalny link do płatności, który jest dołączany do wiadomości e-mail z fakturą VAT dla płatnika.

Po opłaceniu, faktura w inFakt zmienia status na Zapłacono. Rozwiązanie upraszcza i przyspiesza otrzymywanie zapłaty za faktury.

Shoper

Płatności Shoper wdrożyło już 16 tys. e-sklepów, czyli niemal co drugi sklep działający w oparciu o to oprogramowanie.

"Szybkie płatności online i szybkie zwroty to wygoda i dla kupujących, i dla sprzedających. Żeby skutecznie konkurować z innymi sklepami, przedsiębiorcy muszą uwzględniać te potrzeby klientów" - podkreśla Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper.pl.

Poznaj partnerów, którzy zintegrowali swoje serwisy z naszymi usługami

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

50 tys. 

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Możesz nam zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego. Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

Ecommerce

Minimalizm w płatnościach. Jak upraszczanie procesów płatniczych wpływa na zadowolenie klientów?

Dowiedz się, jak uproszczenie płatności może zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić współczynniki konwersji i wprowadź potrzebne zmiany w swoim serwisie.

27.02.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Pierwsze kroki w prowadzeniu sklepu internetowego na platformie OpenCart

Przeczytaj krótki przewodnik o zakładaniu i konfiguracji sklepu na OpenCart, aby poznać najlepsze praktyki i zacząć sprzedawać swoje produkty w sieci.

26.02.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Dlaczego warto wybrać polską bramkę płatniczą dla swojego e-commerce?

Stoisz przed wyborem operatora płatności w Twoim serwisie internetowym? Sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na współpracę z lokalnym dostawcą usługi.

22.02.2024 Poznaj szczegóły

Zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

Pobierz aplikację

Zeskanuj kod QR aparatem telefonu, żeby pobrać aplikację Autopay i płacić automatycznie za przejazdy autostradami, winiety i wiele więcej.

Dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android.

Pobierz aplikację
Google Play
App Store
Google Play App Store