Bramka SMS

#bramka SMS #komunikacja

Podnieś jakość i skuteczność komunikacji z Twoimi klientami dzięki szybkiej i niezawodnej bramce SMS

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Co zyskasz, wybierając naszą bramkę SMS?

Dostarczamy proste i skuteczne rozwiązania, przyspieszające i ułatwiające komunikację SMS pomiędzy firmami a ich klientami.

  • Nową jakość w relacjach z klientami

    Poprawisz komunikację z klientami, zoptymalizujesz procesy marketingowe, zwiększysz sprzedaż i płynność finansową, a także zadbasz o bezpieczeństwo.

  • Dostęp do sprawdzonych narzędzi

    Z naszych usług korzysta 880 000 klientów, 300 banków i instytucji finansowych, 33 000 sklepów internetowych oraz 60 dostawców różnych mediów.

  • Zaufanego partnera

    Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO/IEC 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.

Komentarz eksperta

Bramka SMS od Autopay to niezawodne narzędzie, dzięki któremu możesz błyskawicznie dotrzeć z komunikatem do konkretnych odbiorców: przekazać ważną informację, zachęcić do zakupów i podnieść tym samym wyniki sprzedażowe, zwiększyć świadomość Twojej marki lub przypomnieć o zbliżającym się terminie płatności, poprawiając w ten sposób swoją płynność finansową.

Dzięki niej możesz docierać do sprecyzowanej grupy odbiorców w wybranej przez Ciebie chwili – bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają.

Krzysztof Ambroziak, Business Unit Leader w Autopay S.A.

Zacznij pobierać płatności

870 mln

obsłużonych SMS-ów w 2020 r.

~195

krajów, do których możesz wysłać SMS-y za pośrednictwem naszego systemu

> 99,9% SLA

niezawodność i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Sprawdź, kto już korzysta z naszych narzędzi komunikacyjnych

Jak przebiega masowa wysyłka przy wykorzystaniu naszej bramki SMS?

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

Ecommerce

Personalizacja sposobem na wyjątkowe doświadczenie użytkownika sklepu internetowego

Poznaj potężne narzędzie budujące więź z klientami - personalizację w sklepach internetowych. Dzięki niej zwiększysz konwersję w swoim sklepie internetowym.

03.07.2023 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Co robić, żeby klienci nie rezygnowali z subskrypcji newslettera?

Newsletter to narzędzie marketingowe, które może przynieść wiele korzyści, zarówno dla właścicieli sklepów internetowych, jak i dla klientów.

09.05.2023 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Jak ustawić automatycznie odpowiedzi w mediach społecznościowych?

W e-commerce warto usprawnić komunikację, aby klient nie czuł, że brakuje mu informacji w momencie, gdy podejmuje decyzję zakupową.

03.04.2023 Poznaj szczegóły

Zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

Pobierz aplikację

Zeskanuj kod QR aparatem telefonu, żeby pobrać aplikację Autopay i płacić automatycznie za przejazdy autostradami, winiety i wiele więcej.

Dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android.

Pobierz aplikację
Google Play
App Store
Google Play App Store
?>