Raport
Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]
Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.
Raport
E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay
Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.
Raport
Inwestowanie bez ryzyka? Jak oszczędzają młodzi ludzie? [RAPORT]
Choć wiele młodych Polek i Polaków oszczędza pieniądze, niewiele z nich przeznacza je na inwestycje. Do najpopularniejszych produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych należą konta i lokaty bankowe oraz… gotówka.
Raport
Polscy kierowcy coraz chętniej korzystają z autostrad. Jak podróżują Polacy? [BADANIE]
Polscy kierowcy coraz chętniej korzystają z dostępnej infrastruktury drogowej. Trzech na czterech z nich przejeżdżało polską autostradą przynajmniej raz w ostatnim roku. Podróżując za granicę coraz częściej wybieramy autostrady - wynika z badania Autopay.
#Autopay #autostrady #raport #podróżeRaport
Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]
Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.
Raport
Finanse w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]
Niepewność związana z sytuacją gospodarczą i napięciami geopolitycznymi wciąż jest dostrzegalna. Jak zmieniło się nasze podejście do finansów na przestrzeni ostatnich lat?
#raport #finanse Polaków #finanse w czasach niepewnościRaport
Mimo spadku inflacji Polki i Polacy wciąż mocno trzymają się za portfele. W ostatnim czasie po oszczędności musiała sięgnąć niemal połowa badanych.
#raport #finanse Polaków #finanse w czasach niepewnościRaport
Wpływ technologii i AI na życie. Mniej entuzjazmu, więcej znaków zapytania [RAPORT AUTOPAY]
Mimo że zdecydowana większość Polek i Polaków przyznaje, że zmiany technologiczne są nieuniknione, widać oznaki zmęczenia nowinkami - wynika z badania „Finanse w czasach niepewności” zrealizowanego przez Autopay.
#sztuczna inteligencja #raport #nowe technologieRaport
Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]
Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.
#zakupy online #metody płatności #raport #badanie #finanse w czasach niepewnościRaport
Nawyki ekologiczne Polaków to troska o środowisko czy własny portfel? [BADANIE]
Czasy wysokiej inflacji wydają się wpływać na przyzwyczajenia Polaków. Ponad 84 proc. badanych deklaruje, że segreguje śmieci. Stopniowy wzrost notują też skłonności do oszczędzania wody, prądu oraz ograniczania konsumpcji - wynika z badania “Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2023” zrealizowanego przez Autopay.
#Autopay #raport #Postawy ekologiczne Polek i PolakówRaport
Nie wierzymy, że można żyć bez samochodu (choć coraz częściej jeździmy rowerami) [RAPORT AUTOPAY]
Jakie podejście do transportu mają Polacy w dobie kryzysu klimatycznego? W jaki sposób przemieszczamy się na co dzień i co kieruje naszymi wyborami?
#Autopay #ekologia #raport #postawy ekologiczneRaport
Polacy coraz częściej odkładają pieniądze na realizację marzeń [RAPORT AUTOPAY]
Prawie 70 proc. Polek i Polaków deklaruje oszczędzanie pieniędzy, z czego ponad połowa z myślą o zabezpieczeniu przyszłości. Prawie jedna czwarta inwestuje.
#Autopay #raport #Finanse w czasach inflacjiRaport
AI w finansach – pusty frazes czy konkretne rozwiązania? [RAPORT AUTOPAY]
Pojęcie sztucznej inteligencji wydaje się być znane Polakom, jednak jej wpływ na życie dostrzega co trzecia osoba – badanie “Finanse w czasach inflacji”.
#Autopay #badanie #Finanse w czasach inflacjiRaport
Polacy nie ufają instytucjom świadczącym usługi finansowe [RAPORT AUTOPAY]
Największym zaufaniem Polacy darzą banki, a najmniejszym pozabankowe firmy oferujące usługi finansowe. Przy wyborze instytucji kierują się bezpieczeństwem.
#bankowość #raport #badanie #Finanse w czasach inflacjiRaport
Polacy chcą zielonej energii (i atomu!) [RAPORT AUTOPAY]
Po pierwszej fali entuzjazmu widać pewne urealnienie wyobrażeń Polaków co do zielonej transformacji. Chociaż 81 proc. badanych uważa, że polska energetyka powinna opierać się przede wszystkim na odnawialnych źródłach energii - to jednocześnie widać narastający sceptycyzm w tym obszarze. Społeczeństwo nabiera przekonania, że zmiany nie będą proste i szybkie - wynika z najnowszego raportu Autopay “Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2023”.
#raport #OZE #zielona energiaRaport
Kryzys i inflacja naruszyły oszczędności Polaków [RAPORT AUTOPAY]
Trzech na czterech badanych deklaruje, że ich gospodarstwo domowe w ostatnim czasie wydaje więcej pieniędzy niż wcześniej, a co drugi sięgnął po oszczędności.
#płatności online #oszczędności #finanse w czasach inflacjiRaport
40% Polaków zapomina o zapłaceniu rachunków
#płatności online #płatności za rachunkiRaport
Ile czasu zajmują nam rachunki?
Badania pokazują, że przeciętne polskie gospodarstwo domowe płaci osiem rachunków miesięcznie.
#płatności online #płatności automatyczne #płatności za rachunkiRaport
Finanse Polaków w czasach postpandemicznych. Edycja 2022
Wiele sfer codziennego życia przeniosło się do internetu. Zdalnie pracujemy, uczymy się, załatwiamy sprawy urzędowe, korzystamy z rozrywki online (np. serwisów
#płatności za rachunki #zakupy przez internet #finanse PolakówRaport
Usługi subskrypcyjne tracą na zainteresowaniu [BADANIE]
Polki i Polacy coraz mniej chętnie korzystają z usług subskrypcyjnych.
#usługi subskrypcyjne #subskrypcje #Finanse PolakówRaport
Sukces finansowy. Polacy coraz mniej optymistyczni [BADANIE]
Polki i Polacy, jeśli mogą, to odkładają pieniądze. Dla 60 proc. badanych wyznacznikiem sukcesu finansowego jest posiadanie oszczędności.
#badania #finanse PolakówWysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach