Zapewniamy integrację w modelu
white label
oraz z następującymi platformami e−commerce.
1999
od tego roku jesteśmy na rynku
300
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
50 tys.
sklepów internetowych używa naszych płatności
880 tys.
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Dlaczego warto dodać płatności Google Pay do oferty?
W 2023 roku liczba użytkowników smartfonów osiągnęła 5,25 miliarda. Coraz większa część populacji ma stały dostęp do internetu mobilnego i
chętnie z niego korzysta, również w celach zakupowych.
Systematycznie rośnie również ilość czasu spędzanego w internecie. EMarketer podaje, że średni czas spędzany przez dorosłych Amerykanów wynosi 2 godz. 55 minut. Uwzględniając osoby młodsze, wynik ten zwiększa się do 3 godzin i 10 minut. Biorąc pod uwagę wszystkie urządzenia mobilne otrzymujemy 3 godziny i 43 minut.
To pokazuje, jak duży potencjał biznesowy drzemie w płatnościach zbliżeniowych z wykorzystaniem smartfonów, z którymi użytkownicy niemal się nie rozstają.
Najczęstszym etapem porzucania koszyka zakupowego przez klientów jest moment wyboru formy płatności. Dzięki integracji Autopay i Google Pay możesz dać swoim klientom możliwość o wiele prostszych i wygodniejszych zakupów, niezależnie od urządzenia (telefon, komputer), systemu operacyjnego czy przeglądarki. Płatności Google Pay działają wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci.