Rozwijamy nowoczesny i bezpieczny ekosystem płatności

Dostarczamy niezawodne narzędzia płatnicze i weryfikacyjne dla biznesu

Z nami możesz łatwiej, szybciej i na spokojnie. Korzystaj.

  • Automatyzujemy płatności...

    ...za rachunki, zakupy przez internet, doładowania telefonów, a nawet przejazdy autostradą – po to, żeby Twoja codzienność nie była serią automatycznie powtarzanych czynności, a czasem, który wypełniasz samodzielnie, zgodnie ze swoimi potrzebami.

  • Dbamy o naszą planetę...

    ...wprowadzając rozwiązania technologiczne, takie jak system do automatycznego poboru opłat na autostradach, które przyczyniają się do obniżenia emisji CO2 do atmosfery.

  • Wspieramy rozwój biznesów...

    ...tworząc nowoczesny ekosystem płatności i dostarczając rozwiązania identyfikacyjne, które usprawniają obsługę klientów, pomagają zwiększyć sprzedaż i obniżyć bieżące koszty prowadzenia działalności.

Poznaj naszą historię

1999 r.

Założenie spółki Blue Media S.A.

2002 r.

Uruchomienie pierwszego w Polsce systemu do doładowań telefonów na kartę przez internet. Dziś realizujemy 31 mln doładowań rocznie.

2011 r.

Powstanie systemu do realizacji natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash. Dziś obsługujemy 5 mln takich transakcji rocznie.

2013 r.

Jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy system nagradzania pracowników za dojazd do pracy rowerem – „Złotówka za kilometr”.

2019 r.

Uruchomienie systemu do automatycznego poboru opłat na bramkach autostradowych – Autopay, z którego w pierwszym roku skorzystało ponad 350 tys. kierowców.

Dbamy o...

Naszych pracowników

Tworzymy zespół najlepszych specjalistów w branży. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet socjalny oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Atmosfera i warunki pracy są dla nas bardzo ważne. Dbamy o nie.

Przyrodę

Bliskość morza sprawia, że czujemy się silnie związani z naturą. Dlatego staramy się ograniczać nasz negatywny wpływ na środowisko. Dzięki panelom fotowoltaicznym znajdującym się na dachu firmy, każdego roku produkujemy 21 MWh energii elektrycznej.

Odpowiedzialność biznesu

Od wielu lat włączamy się w ogólnopolski projekt społeczny "Szlachetna Paczka"oraz w szereg mniejszych, lokalnych inicjatyw, dzięki którym osoby potrzebujące mogą uzyskać niezbędną pomoc.

Zdrowie współpracowników

Wspieramy aktywność fizyczną, dofinansowując karty sportowe. Do pracy dojeżdżamy na rowerach. Mamy własną otwartą drużynę biegową i finansujemy jej udział w zawodach.

Edukację i opiekę

Organizujemy wewnętrzne warsztaty z udziałem czołowych specjalistów z różnych branż, dofinansowujemy naukę języków obcych oraz pakiety ubezpieczeń medycznych. Dbamy o siebie nawzajem.

Równowagę

Cenimy balans między pracą a życiem prywatnym oraz wszechstronny rozwój. Nie oczekujemy pracy 20 godzin na dobę, chcemy aby ludzie mieli czas na własne pasje i samorealizację również na innych płaszczyznach.

Nagrody i wyróżnienia

Największą satysfakcję przynosi nam to, że klienci tak chętnie korzystają z naszych rozwiązań, czego wyrazem są chociażby takie nagrody jak Złoty Bankier 2020 w kategorii Innowacja fintech dla systemu Autopay.

Zobacz więcej

Czujesz, że nadajemy na tej samej fali i chcesz z nami pracować?

Sprawdź aktualne oferty pracy i aplikuj już dziś.

Dołącz do nas

Bądź na bieżąco z nowościami w Autopay

Raport

Wpływ technologii i AI na życie. Mniej entuzjazmu, więcej znaków zapytania [RAPORT AUTOPAY]

Mimo że zdecydowana większość Polek i Polaków przyznaje, że zmiany technologiczne są nieuniknione, widać oznaki zmęczenia nowinkami - wynika z badania „Finanse w czasach niepewności” zrealizowanego przez Autopay.

23.05.2024 Czytaj artykuł

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj artykuł

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj artykuł