Sprawdź, dla jakich serwisów realizujemy kody doładowujące
![Netflix](/storage/loga/netflix.png)
![Spotify](/storage/loga/spotify.png)
![PlayStation Plus](/storage/loga/ps.png)
![XBOX Live](/storage/loga/xbox-gold.png)
![XBOX Game Pass](/storage/loga/xbox-pass.png)
![Nintendo](/storage/loga/nintendo-shop.png)
![MS Office](/storage/loga/ms-office.png)
![BigPoint](/storage/loga/bigpoint.png)
![McAfee](/storage/loga/mc-afee.png)
![Google PS](/storage/loga/google-play.png)
![The Settlers Online](/storage/loga/setlers.png)
![Empik](/storage/loga/empik.png)
![Empik Go](/storage/loga/empik-go.png)
![Minecraft](/storage/loga/minecraft.png)
![Allegro Karty podarunkowe](/storage/loga/allegro.jpg)
Komentarz eksperta
W Autopay S.A. jesteśmy przekonani, że bankowość elektroniczna czy mobilna może stanowić bramę do naszego cyfrowego świata. Z poziomu bankowości można nie tylko opłacić rachunki, ale też załatwić już wiele spraw urzędowych. Dlaczego więc nie zaoferować klientom również wygodnego i w pełni bezpiecznego nabywania dóbr cyfrowych?
Nasze rozwiązanie jest bardzo proste, bo klient zamawia kod w swoim banku, czyli miejscu które dobrze zna i do którego ma zaufanie. Kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie np. w ramach prezentu.
Karol Wierzbiński, Sales Director w Autopay S.A.
190 tys.
doładowań kodów do gier zrealizowanych z wykorzystaniem naszych narzędzi w 2023 r.
11 mln
łączna wartość doładowań kodów do multimediów przeprocesowanych przez nas w 2023 r.
880 tys.
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
~20
liczba serwisów, dla których realizujemy kody doładowujące