Blue Alert bezpłatnie dla służb medycznych i samorządów

#Blue Alert #sektor publiczny #bramka SMS

24.03.2020
Udostępnij:

W obecnej kryzysowej sytuacji spółka Blue Media wspiera służby medyczne, samorządy i szkoły poprzez udostępnienie im bezpłatnie platformy Blue Alert. Firma nie będzie pobierać żadnych opłat wdrożeniowych, abonamentowych ani opłat za SMS-y na czas kryzysu epidemicznego

Blue Media nie uzależnia obecnej propozycji od tego, czy w przyszłości instytucje będą chciały skorzystać z platformy na zasadach komercyjnych.

Błyskawiczne wdrożenie

Blue Alert - platforma służącą do zarządzania kryzysowego, pozwalająca dowolnie konfigurować procesy wymagające niezawodnej komunikacji - została wdrożona w Urzędzie Miasta Sopot w ciągu zaledwie 24 godzin.

System umożliwia natychmiastowe powiadomienia użytkowników o zaistniałych zdarzeniach lub planowanych działaniach z wykorzystaniem wielu kanałów m.in. SMS-ów, wiadomości e-mail oraz komunikatów na stronie internetowej urzędu.

Platforma optymalizuje procesy obsługi po stronie Urzędu w kontekście organizacji komunikacji, jak i ewentualnych spotkań czy telekonferencji związanych z aktualną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego.

System Blue Alert daje dodatkowo możliwość przyjmowania i przetwarzania zgłoszeń bezpośrednio od użytkowników. Dlatego obecnie Blue Media wspólnie z Urzędem Miasta Sopot uruchamia procedury do zarządzania dystrybucją żywności i innych dóbr podstawowych dla osób podlegającym kwarantannie, starszych oraz wykluczonych cyfrowo.

---

Zainteresowane samorządy, szpitale czy szkoły mogą zgłaszać się na stronie:  https://bluealert.pl/

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej