Platforma Firmowe Ewolucje dla małych i średnich przedsiębiorstw
Spółka Blue Media wdrożyła w Banku Zachodnim WBK platformę Firmowe Ewolucje, skierowaną do małych i średnich firm. Serwis oferuje firmowym klientom banku szereg funkcji, również pozafinansowych, wspierających prowadzenie biznesu.
Portal firmoweewolucje.bzwbk.pl, zrealizowany dla banku przez Blue Media, to rozbudowany serwis pełniący rolę informacyjnego i usługowego hubu dla małych i średnich przedsiębiorstw.
– Serwis zapewnia przedsiębiorcom profesjonalną pomoc w prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności oraz umożliwia im kontakt z najlepszymi partnerami w biznesie – mówi Natalia Strzeżewska z Blue Media. – Klient otrzymujący takie fachowe wsparcie dostrzega w banku partnera godnego zaufania, z którym warto utrzymywać relacje i silnie związać się z nim usługami na wielu płaszczyznach.
Projekt został zrealizowany w stosunkowo krótkim czasie – pierwsze koncepty wizualne powstawały pod koniec grudnia 2015 r., a na początku kwietnia 2016 r. nastąpiło wdrożenie produkcyjne. Mimo szybkiego tempa prac udało się wypełnić wszystkie, bardzo restrykcyjne wymagania banku, np. związane z bezpieczeństwem aplikacji, przy jednoczesnej konieczności utrzymania prostoty obsługi dla pracowników banku.
- Cel, jaki przyświecał nam przy budowie platformy, to stworzenie serwisu możliwie uniwersalnego, dla różnych użytkowników i różnych branż, ale jednocześnie użytecznego dla wszystkich – podkreśla Natalia Strzeżewska. Platforma Firmowe Ewolucje została przygotowana zgodnie z koncepcją Responsive Web Design, co znaczy, że jest dostępna na każdym urządzeniu z dostępem do internetu, niezależnie od wielkości jego ekranu.
Platforma Firmowe ewolucje oferuje pozafinansowe wsparcie dla firm, pozwalające zwiększać przychody i minimalizować koszty we wszystkich obszarach ważnych dla ich funkcjonowania. Zaproponowane rozwiązania obejmują: księgowość, prawo, marketing i wsparcie sprzedaży, HR, monitoring płatności i inne. W tych zakresach bank skupił się na narzędziach pozwalających przenosić firmę ze świata realnego do wirtualnego (digitalizacja) oraz wspierających ekspansję zagraniczną. Samo wsparcie będzie mieć formę licznych szkoleń rozwijających wiedzę i kompetencje małych i średnich przedsiębiorców oraz konkretnych usług Partnerów Firmowych Ewolucji. Na platformie będą także dostępne artykułu i materiały eksperckie. Klienci Banku Zachodniego WBK w ramach platformy mogą liczyć także na specjalne zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów banku, m.in. usługi prawne, księgowe, tłumaczeniowe lub związane z hostingiem stron internetowych.
Za pośrednictwem serwisu można wziąć udział w każdym z setek wydarzeń organizowanych przez Bank w ciągu roku, zarówno stacjonarnych jak i online. Między innymi można zgłosić akces do drugiej edycji programu „Firmowe ewolucje” – telewizyjnego show, którego uczestnicy to prawdziwi przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na poprawę funkcjonowania swojego biznesu. Pierwszą edycję obejrzało ponad 7 mln widzów, a wszystkie odcinki można obejrzeć w serwisie.