Blue Media dla Grupy Credit Agricole

#płatności online #ubezpieczenia online #Credit Agricole

07.10.2016
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.

​Blue Media odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na stronie turystyczne.credit-agricole.pl. Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do ubezpieczyciela. Za integrację usług płatniczych Blue Media z CA TU odpowiadała firma Altkom.

- Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji - w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz z mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media. 

Przesyłanie komunikatów o statusie płatności, zgodnie z polityką bezpieczeństwa Grupy Credit Agricole, zostało zabezpieczone dodatkowo, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo wymienianych informacji. Dodatkowym atutem rozwiązania jest wsparcie obsługi płatności online dla klientów banku Credit Agricole, którzy mogą kupić polisę o dowolnej porze doby, również w weekend.

Blue Media sukcesywnie rozszerza współpracę z wymagającym sektorem ubezpieczycieli. Rozwiązania płatnicze sopockiej spółki odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej