Blue Media dla Grupy Credit Agricole

#płatności online #ubezpieczenia online #Credit Agricole

07.10.2016
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.

​Blue Media odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na stronie turystyczne.credit-agricole.pl. Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do ubezpieczyciela. Za integrację usług płatniczych Blue Media z CA TU odpowiadała firma Altkom.

- Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji - w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz z mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media. 

Przesyłanie komunikatów o statusie płatności, zgodnie z polityką bezpieczeństwa Grupy Credit Agricole, zostało zabezpieczone dodatkowo, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo wymienianych informacji. Dodatkowym atutem rozwiązania jest wsparcie obsługi płatności online dla klientów banku Credit Agricole, którzy mogą kupić polisę o dowolnej porze doby, również w weekend.

Blue Media sukcesywnie rozszerza współpracę z wymagającym sektorem ubezpieczycieli. Rozwiązania płatnicze sopockiej spółki odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych.

Przeczytaj także:

Fintech

Jak narzędzia scoringowe w bankowości pomagają w optymalizacji procesu weryfikacji klientów?

Dowiedz się, jak narzędzia scoringowe w bankowości optymalizują proces weryfikacji klientów, zwiększając precyzję, automatyzację i efektywność.

26.08.2024 Czytaj więcej

Fintech

Innowacyjne metody weryfikacji tożsamości – jak wpływają na rozwój bankowości?

Poznaj innowacyjne metody weryfikacji tożsamości, takie jak biometria, weryfikacja z użyciem bankowości i weryfikacja OCR, które rewolucjonizują bankowość.

29.07.2024 Czytaj więcej

Fintech

Wpływ regulacji prawnych na przyszłość płatności cyfrowych

Dowiedz się, jak GDPR, PSD2 i inne kluczowe regulacje wpływają na sektor fintech i ecommerce. Dowiedz się, jakie wyzwania i szanse niosą nowe przepisy.

28.06.2024 Czytaj więcej