Spółka Blue Media wdrożyła automatyczne płatności dla klientów ERGO Hestii. Dzięki temu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela otrzymali pilotażowo możliwość uruchomienia wygodnej płatności cyklicznej kartą. Z tej opcji klienci będą mogli skorzystać kupując ubezpieczenie u agenta, przez telefon, w sieci czy w aplikacji
Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci ERGO Hestii nie muszą już pamiętać o uiszczaniu comiesięcznych rat składki za polisę. Nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki oraz - co najważniejsze - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.
Aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności, wystarczy zgoda na jej realizację z karty płatniczej. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować – może to zrobić w każdej chwili i bez żadnych konsekwencji.
– Świat ubezpieczeń jest szalenie wymagający. W szczególności, jeśli nową usługę uruchamia się w jednym z największych zakładów ubezpieczeń w Polsce. Tak duża różnorodność aspektów, które towarzyszą wdrożeniu, nie występuje właściwie w żadnym innym projekcie związanym z przyjmowaniem płatności. Rozpoczynając od aspektów antyfraudowych, przez rozproszoną strukturę sprzedaży, a skończywszy na samym przedmiocie, za który dokonywana jest płatność. tłumaczy Krystian Wesołowski z Blue Media.
– Klienci znają płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. Udostępnienie takiego rozwiązania w ERGO Hestii pozwoli klientom płacić za ubezpieczenie nawet w miesięcznych ratach. Co ważne wszystko odbywa się przy minimum formalności - wystarczy zgoda klienta na automatyczne pobieranie rat składki. W tej chwili usługa pilotażowo jest dostępna w ograniczonym zakresie, wkrótce będziemy ją rozszerzać o kolejne linie biznesowe – mówi Paweł Moczydłowski z ERGO Hestii. – Projektując rozwiązanie z Blue Media skupiliśmy się też na tym, aby każdy klient – bez względu to, jakim kanałem chce dokonać płatności – mógł to zrobić.
– Z ostatniego badania Blue Media „Jak Polacy płacą rachunki”* wynika, że co trzeciemu Polakowi choć raz zdarzyło się zapomnieć opłacić rachunek w terminie. Takim rachunkiem nie musi być prąd czy telewizja, może nim być również składka za ubezpieczenie. Wypracowaliśmy takie rozwiązanie technologiczne i procedury, z których skorzystają zarówno klienci ERGO Hestii, jak i sam ubezpieczyciel – podkreśla Krystian Wesołowski.
Tym samym Grupa Blue Media rozszerza współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym, z którym współpracuje od kilkunastu lat.
ERGO Hestia to kolejny – po Play, UPC i Innogy, wiodący w swojej branży Partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.
* Raport Blue Media: Jak Polacy płacą rachunki - http://www.bluemedia.pl/pressroom/informacje-prasowe/internet-przypomina-o-rachunkach