Doładowanie do Virgin Mobile w 3 sekundy!

#Virgin Mobile #doładowanie telefonu #doładowanie online

22.08.2012
Udostępnij:

Nowy wirtualny operator Virgin Mobile Polska udostępnił na swojej stronie internetowej doładowania telefonów. Usługę dostarcza firma Blue Media, która od lat zasila telefony milionów Polaków. Średni czas oczekiwania na doładowanie został skrócony do tylko 3 sekund.

Sieć komórkowa Virgin Mobile rozpoczęła swoją działalność w Polsce oferując swoim klientom światową jakość obsługi użytkowników telefonów na kartę, najniższą w Polsce cenę połączeń oraz atrakcyjne promocje. Starter Virgin Mobile Polska można kupić on-line na stronie operatora www.virginmobilepolska.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży, a także poprzez stronę www.virginmobilepolska.pl. Transakcje w Internecie obsługuje firma Blue Media, właściciel m.in. serwisu doładowań Blue.pl i systemu szybkich przelewów BlueCash.pl.

Jak szybko doładować konto w Virgin Mobile?

Aby szybko doładować telefon wystarczy podać jego numer, adres e-mail, wybrać kwotę i sposób płatności. Blue Media udostępnia przelewy do wszystkich najpopularniejszych banków w Polsce i płatności kartą. Doładowania w Internecie mają wartość: 5, 10, 30, 50, 100 i 150 zł. Każde doładowanie przedłuża ważność konta na 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. W ramach promocji operator Virgin Mobile Polska za każde doładowanie przyznaje 50 procent więcej.

Blue Media najpierw przyspieszyła realizację transferów pieniężnych w serwisie BlueCash.pl (nawet do 15 sekund), a teraz przyspiesza doładowania telefonów. - Dotychczas realizowaliśmy zasilenia w średnim czasie 44 sekund - mówi Tomasz Bobrowski z Blue Media. - Doświadczenie zdobyte dzięki wieloletniej realizacji operacji finansowych w Internecie pozwoliło nam przyspieszyć także zasilenia. Teraz realizujemy je średnio w 3 sekundy od zaksięgowania płatności na naszym koncie – dodaje T. Bobrowski.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej