BZ WBK w Systemie Płatności BlueCash

#BlueCash #SPBC

29.10.2015
Udostępnij:

Bank Zachodni WBK dołączył do Systemu Przelewów BlueCash (SPBC), którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media.

Tym samym klienci BZ WBK posiadający usługi bankowości elektronicznej BZWBK24 (klienci indywidualni), Moja Firma Plus, Mini Firma oraz iBiznes będą mogli wykonywać przelewy natychmiastowe na blisko 27 mln rachunków bankowych w Polsce.

- W Banku Zachodnim WBK przelewy natychmiastowe to ważny element oferty usług bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych oraz firmowych. Biorąc pod uwagę potrzeby klientów oraz bardzo dużą dynamikę wzrostu tej kategorii przelewów postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o przelewy Blue Cash w kanale internetowym oraz mobilnym. Klienci BZ WBK mogą wykonać przelewy Blue Cash z konta osobistego, rachunku bieżącego a nawet z rachunku karty kredytowej – Dyrektor Departamentu Bankowości Mobilnej i Internetowej z BZ WBK.

Dołączenie BZ WBK do grona uczestników SPBC jest kolejnym krokiem na drodze rozwoju przelewów natychmiastowych oferowanych przez Blue Media. W Systemie uczestniczy już 70 banków i grup bankowych. Ich klienci mogą realizować przelewy w sposób natychmiastowy na blisko 27 mln kont bankowych w Polsce, również w bankach niebędących uczestnikami Systemu.

- Istotą naszego systemu jest otwartość – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media, operatora SPBC. – Współpracujemy zarówno z bankami komercyjnymi jak i spółdzielczymi. Co ważne, nasz System pozwala na przesyłanie środków na rachunki banków, które choć nie oferują przelewów natychmiastowych swoim klientom, to współpracują z SPBC i przyjmują obsługiwane przez nas przelewy. Dzięki temu możemy pochwalić się bardzo szerokim zasięgiem.

Od początku funkcjonowania Sytemu Przelewów BlueCash popularność tej formy natychmiastowego przekazywania środków systematycznie rośnie. W rekordowym miesiącu jakim był wrzesień 2015 System zrealizował ich ponad 200 tys.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej