Z końcem czerwca Bank Pekao SA udostępnił Klientom nową funkcjonalność w ramach Pekao24 – systemu bankowości elektronicznej. Klienci banku mogą korzystać z dobrodziejstw faktury elektronicznej przy doładowaniach telefonów komórkowych. Usługa jest dostępna dla wszystkich operatorów telefonii mobilnej.
Wdrożenie elektronicznej faktury zostało zrealizowane przez firmę Blue Media. To kolejne z przeprowadzonych w ostatnim roku zmian w Pekao24 mających na celu zapewnienie Klientom maksymalnej wygody i jak najwyżej jakości obsługi.
eFaktura spełnia wszystkie przewidziane prawem wymogi dla faktury elektronicznej i posiada obecnie taki sam status jak faktura papierowa. Zaopatrzona jest w bezpieczny podpis elektroniczny i jest przesyłana drogą mailową w formie pliku PDF, na podany przez klienta adres, co jest gwarantem bezbłędnego dostarczenia. Z kolei bezpieczeństwo i integralność otrzymania właściwego dokumentu zapewnia E-podpis, weryfikowany tylko za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, którym opatrzona jest faktura.
Większość Klientów korzystających z eFaktury podkreśla jej wyjątkową atrakcyjność. Zaletami rozwiązania są przede wszystkim wygoda, ekspresowy czas dotarcia do Klienta z informacją oraz bezpieczeństwo operacji. Przesłanie faktury elektronicznej jest bezpłatne, nie trzeba jej drukować i może być przechowywana w formie elektronicznej na dowolnym, wybranym przez Klienta nośniku.