Jeszcze szybsza spłata zadłużenia - nowe rozwiązanie płatnicze w branży zarządzania wierzytelnościami

#płatności online #płatności automatyczne #KRUK S.A.

05.06.2019
Udostępnij:

Blue Media we współpracy z KRUK S.A. wprowadza możliwość szybkiej spłaty zadłużenia online, bez potrzeby rejestracji i logowania, w mniej niż 3 minuty. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie płatnicze w branży zarządzania wierzytelnościami w Polsce.

Aby klient firmy KRUK S.A. mógł skorzystać z usługi „Spłać zadłużenie bez rejestracji” wystarczy, że na stronie system.e-kruk.pl poda swój PESEL oraz numer sprawy, którą chce opłacić. Na podstawie tych dwóch danych serwis identyfikuje zadłużenie. Po wybraniu kwoty spłaty i przekierowaniu do strony Blue Media, klient wybiera opcję płatności - BLIK, kartę debetową lub szybki przelew bankowy - i autoryzuje płatność.

Rozwiązanie to jest skierowane do osób, które chcą spłacić swoje zadłużenie za jednym razem. Klienci, którzy korzystają z usługi jednorazowo nie mają potrzeby zakładania konta w serwisie e-kruk.pl. Z kolei dla stałych klientów rozwiązanie spłaty bez logowania jest po prostu bardzo wygodne i oszczędza ich czas.

- Patrząc na rozwój usług online, które coraz bardziej idą w kierunku automatyzacji, także i my postanowiliśmy maksymalnie skrócić ścieżkę płatności i przyspieszyć cały proces spłaty zadłużenia. Przenieśliśmy model zakupów powszechnych w internetowych sklepach - zakup bez rejestracji - do naszej branży. Wraz z Blue Media stworzyliśmy coś wyjątkowego jako pierwsi w Polsce - wyjaśnia Marta Adamczak z KRUK S.A.

Usługa płatności bez logowania jest autorskim rozwiązaniem Blue Media - spółki, która od 20 lat rozwija automatyczne płatności. Branża zarządzania wierzytelnościami, podobnie jak wiele innych branż, przechodzi cyfrową rewolucję. Kiedyś klienci musieli spłacać swoje zobowiązania osobiście, później spłacali je na poczcie lub samodzielnie wykonywali przelew. Rozwój elektronicznych biur obsługi klienta sprawił, że coraz więcej podmiotów zaczęło oferować także szybkie płatności online.

- Najważniejszym kierunkiem rozwoju usług online typu self service jest zmiana sposobu myślenia o kliencie. Klient nie ma czasu na rejestracje do kolejnego serwisu czy pobranie kolejnych 15 aplikacji. Oczekuje prostego i wygodnego narzędzia. Oczywiście nie da się wszystkich procesów wyeliminować, ale można już skorzystać z rozwiązań, które skracają ścieżkę spłaty zobowiązania nawet o kilkanaście minut - podsumowuje Krystian Wesołowski z Blue Media.

Przeczytaj także:

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Automatyzacja procesów bankowych. Jak technologia zmienia krajobraz usług finansowych?

Sprawdź, jak banki adaptują się do nowych technologii, pokonując wyzwania integracyjne i szkoląc personel, żeby zaoferować nowoczesne i bezpieczne usługi.

29.03.2024 Czytaj więcej