Komunikacja SMS dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.

#Tauron #obsługa klienta #komunikacja SMS

19.09.2012
Udostępnij:

Sopocka firma Blue Media zwyciężyła w przetargu na świadczenie obsługi multimedialnych serwisów SMS i e-mail dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o. Początkowo firma dostarczać będzie krótkie wiadomości tekstowe, a w przyszłości także e-maile.

Serwis SMS i e-mail dla klientów spółki TAURON Obsługa Klienta będzie systemem komunikacji działającym w dwóch kierunkach. Poprzez SMS klienci będą mogli na przykład skorzystać z ofert i promocji przygotowywanych przez Spółkę. Również przez SMS przesyłane im będą kody autoryzacji i potwierdzenia wykonanych czynności.

Serwis SMS obsługiwany będzie przez jeden krótki numer kontaktowy: 4445. Za wysłanie wiadomości SMS klient zapłaci standardową cenę, zgodną z cennikiem operatora swojej sieci komórkowej. Wszystkie otrzymywane wiadomości są bezpłatne. 

- Największą zaletą komunikacji SMS w TAURON Obsługa Klienta będzie jej dwukierunkowość – mówi Paweł Borkowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Contact Center w TAURON Obsługa Klienta. - Zamiast oczekiwać na połączenie, klienci będą mogli wysłać SMS z prośbą o kontakt, a my oddzwonimy. Dzięki zgłoszeniom SMS zyskamy pewność, że każdy klient otrzyma informacje, których potrzebuje – wyjaśnia P. Borkowski.

Firma Blue Media dostarcza miesięcznie ponad 15 mln krótkich wiadomości tekstowych na zlecenie swoich klientów i w ramach projektów własnych. Są to m.in. wiadomości zawierające komunikaty marketingowe oraz kody do autoryzacji w instytucjach finansowych. 

Przeczytaj także:

Fintech

Korzyści z cloud connectivity dla akceptantów płatności

Przyjmujesz płatności? Zobacz, jak chmura może wspierać rozwój Twojego biznesu, zapewniając skalowalność, bezpieczeństwo i optymalizację procesów płatniczych.

14.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Udoskonalanie procesu płatności. Rola rekoncyliacji w Twojej firmie

Efektywna rekoncyliacja wspiera przejrzystość i optymalizację finansów w firmie. Sprawdź, jak automatyzacja i AI mogą usprawnić zarządzanie płatnościami.

07.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Integracja z Visa i Mastercard – klucz do globalnej konkurencyjności dla dostawców usług płatniczych (PSP)

Dowiedz się, jak taka integracja umożliwia dostawcom usług płatniczych globalną ekspansję, zwiększenie konkurencyjności oraz zapewnienie szybkich transakcji.

31.05.2024 Czytaj więcej