Komunikacja SMS dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.

#Tauron #obsługa klienta #komunikacja SMS

Udostępnij:

Sopocka firma Blue Media zwyciężyła w przetargu na świadczenie obsługi multimedialnych serwisów SMS i e-mail dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o. Początkowo firma dostarczać będzie krótkie wiadomości tekstowe, a w przyszłości także e-maile.

Serwis SMS i e-mail dla klientów spółki TAURON Obsługa Klienta będzie systemem komunikacji działającym w dwóch kierunkach. Poprzez SMS klienci będą mogli na przykład skorzystać z ofert i promocji przygotowywanych przez Spółkę. Również przez SMS przesyłane im będą kody autoryzacji i potwierdzenia wykonanych czynności.

Serwis SMS obsługiwany będzie przez jeden krótki numer kontaktowy: 4445. Za wysłanie wiadomości SMS klient zapłaci standardową cenę, zgodną z cennikiem operatora swojej sieci komórkowej. Wszystkie otrzymywane wiadomości są bezpłatne. 

- Największą zaletą komunikacji SMS w TAURON Obsługa Klienta będzie jej dwukierunkowość – mówi Paweł Borkowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Contact Center w TAURON Obsługa Klienta. - Zamiast oczekiwać na połączenie, klienci będą mogli wysłać SMS z prośbą o kontakt, a my oddzwonimy. Dzięki zgłoszeniom SMS zyskamy pewność, że każdy klient otrzyma informacje, których potrzebuje – wyjaśnia P. Borkowski.

Firma Blue Media dostarcza miesięcznie ponad 15 mln krótkich wiadomości tekstowych na zlecenie swoich klientów i w ramach projektów własnych. Są to m.in. wiadomości zawierające komunikaty marketingowe oraz kody do autoryzacji w instytucjach finansowych. 

Przeczytaj także:

Fintech

Jak sztuczna inteligencja pomaga walczyć z oszustwami finansowymi

Sztuczna inteligencja jako mocne narzędzie przeciwko oszustwom finansowym. Przyjrzyj się, jak firmy wykorzystują AI do wykrywania i unikania oszustw.

18.08.2023 Czytaj więcej

Fintech

Płatności biometryczne. Niedaleka przyszłość czy wciąż filmowa wizja?

Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...

27.04.2023 Czytaj więcej

Fintech

Jak ubezpieczyciele korzystają ze zdalnej weryfikacji tożsamości?

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

25.04.2023 Czytaj więcej