Market ubezpieczeniowy w serwisie bm.pl

#ubezpieczenia online #ubezpieczenia

30.06.2015
Udostępnij:

bm.pl, internetowy robot finansowy, udostępnił użytkownikom market ubezpieczeń online.

Rozwiązanie to spółka Blue Finance (należąca do grupy Blue Media) udostępnia obecnie klientom za pośrednictwem ponad 20 instytucji finansowych. W serwisie bm.pl zakup ubezpieczenia będzie dodatkowo zautomatyzowany. Robot zapamięta raz podane dane konieczne do zakupu polisy i przy powtórnym zakupie uzupełni je automatycznie.

Serwis bm.pl to robot, który automatyzuje finansowe obowiązki. Dotychczasowa funkcjonalność pozwalająca na automatyczne wykonywanie płatności za rachunki została poszerzona o możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego online.

- Market ubezpieczeń online to sprawdzone rozwiązanie, które Blue Finance oferuje instytucjom finansowym – bankom komercyjnym i spółdzielczym oraz instytucjom pośrednictwa finansowego. W serwisach partnerów aplikacja ta działa z powodzeniem od 2009 roku. Z myślą o automatyzacji nudnych i powtarzalnych czynności serwis bm.pl umożliwia zapamiętywanie danych potrzebnych do zakupu polisy. Teraz numer PESEL, datę i miejsce urodzenia wystarczy wpisać tylko raz. Przy kolejnym zakupie serwis automatycznie uzupełni pola, które np. w przypadku zmiany adresu będziemy mogli edytować - mówi Anna Maraś, koordynatorka projektu bm.pl w Blue Media.

Przed zakupem ubezpieczenia użytkownicy będą oczywiście mogli porównywać oferty pod kątem ceny i zakresu ochrony. Obecnie poprzez bm.pl swoje polisy oferuje 8 Towarzystw Ubezpieczeniowych: AXA, Concordia, Europa, Inter, Signal Iduna, Uniqa, Warta oraz You Can Drive. Serwis bm.pl pozwala także na rozszerzenie zakresu ochrony o ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie od chorób przewlekłych, OC czy assistance samochodowy.

Wprowadzenie możliwości zakupu ubezpieczeń to kolejny etap rozwoju bm.pl, robota finansowego, który został udostępniony użytkownikom w kwietniu 2015 roku. Do końca 2015 roku planowane są kolejne wdrożenia, które pozwolą coraz większej liczbie Polaków na bezkarne zapominanie o płatnościach.

Przeczytaj także:

Fintech

Wpływ regulacji prawnych na przyszłość płatności cyfrowych

Dowiedz się, jak GDPR, PSD2 i inne kluczowe regulacje wpływają na sektor fintech i ecommerce. Dowiedz się, jakie wyzwania i szanse niosą nowe przepisy.

28.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Rola analityki predykcyjnej w optymalizacji procesów płatniczych

Sprawdź, jak analityka predykcyjna zmienia branżę fintech, zwiększając efektywność procesów płatniczych, redukując koszty i poprawiając zadowolenie klientów.

21.06.2024 Czytaj więcej

Fintech

Korzyści z cloud connectivity dla akceptantów płatności

Przyjmujesz płatności? Zobacz, jak chmura może wspierać rozwój Twojego biznesu, zapewniając skalowalność, bezpieczeństwo i optymalizację procesów płatniczych.

14.06.2024 Czytaj więcej