Nordea Bank − serwis dla korporacji

#Blue Media #Nordea Bank #serwis dla korporacji

12.09.2011
Udostępnij:

Zrealizowaliśmy serwis na potrzeby obsługi klientów korporacyjnych Banku Nordea.

Ma on charakter informacyjny i jest częścią serwisu głównego. W serwisie znajdują się wszelkie niezbędne informacje na temat oferty oraz warunków obsługi Klientów Korporacyjnych.

Serwis dostępny jest pod adrsem http://www.nordea.pl/korporacje.html.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej