PGE eFaktura od BLUE MEDIA

#płatności online #płatności automatyczne #płatności za rachunki

26.11.2015
Udostępnij:

Szeroka współpraca w obsłudze elektronicznych rozliczeń

PGE Obrót SA oraz firma Blue Media poinformowały o rozpoczęciu współpracy w obszarze obsługi płatności. Blue Media zapewni obsługę PGE eFaktury. W ramach współpracy Blue Media wesprze również wprowadzenie internetowych płatności pozyskując zgody klientów PGE na elektroniczne rozliczenia.

Blue Media specjalizuje sięw płatnościach elektronicznych. Systemy płatnicze i rozliczeniowe sopockiej spółki są wykorzystywane w tzw. eBOK-ach największych wystawców faktur w Polsce – dostawców energii, mediów, usług telekomunikacyjnych czy instytucji edukacyjnych.

Obsługa PGE eFaktury

PGE eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to system pozwalający każdemu klientowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Klienci mogą również dokonywać płatności elektronicznych, a także skorzystać z usługi PGE eFaktura, dzięki której będą otrzymywać fakturę na wskazany adres mailowy. Blue Media przygotowały kompleksową obsługę płatności elektronicznych - od wygenerowania faktury po jej opłacenie. Klienci PGE mają teraz dostęp do swoich faktur w eBOKu oraz poprzez portal do automatycznego opłacania rachunków Blue Media – bm.pl.

PGE eFaktura to wygodny i bezpieczny sposób zarządzać swoimi rachunkami. Po wyrażeniu zgody na usługę PGE eFaktura, klienci nie będą otrzymywać rachunku tradycyjną pocztą - faktura zostanie wysłana na wskazany adres e-mail. Jest to również ukłon w stronę klientów, dla których ważna jest troska o środowisko naturalne - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

Płatności, podobnie jak w przypadku doładowań liczników, realizowane są natychmiast, za pomocą wygodnych e-przelewów oraz kart płatniczych.

Wsparcie wprowadzania internetowych płatności

Blue Media pomoże również w procesie przechodzenia klientów z faktur papierowych na elektroniczne, zbierając zgody na taką zmianę. Wykorzystany do tego celu zostanie PGE eBOK oraz serwis Blue Media, bm.pl.

Nowe usługi w obszarze płatności kierowane są do ponad 5 mln klientów PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Przeczytaj także:

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej