Płatności internetowe w Banku Millennium

#płatności online #Bank Millenium #płatności internetowe

25.01.2010
Udostępnij:

Płatności Internetowe to nowa usługa Banku Millennium umożliwiająca klientom przeprowadzenie szybkich i bezpiecznych płatności za zakupy dokonywane przez Internet oraz za faktury telefoniczne (TP SA) i energetyczne (Vattenfall).

Do zrealizowania transakcji niezbędne jest jedynie posiadanie konta w Banku Millennium w walucie PLN z dostępem do bankowości internetowej. Przeprowadzenie transakcji odbywa się w prosty i intuicyjny sposób. Po wybraniu opcji "Millennium-Płatności Internetowe” wystarczy zalogować się do systemu bankowego i potwierdzić dane przygotowanego już przelewu. Akceptacja płatności odbywa się poprzez podanie H@słaSMS. Informacja o zrealizowanym przelewie przesyłana jest natychmiast do odbiorcy, co umożliwia uruchomienie złożonego zamówienia.

Płatności Internetowe to narzędzie dostępne dla klientów indywidualnych oraz dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Usługa nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Rozwiązanie zostało zrealizowane wspólnie z Blue Media SA.

Obecnie oprócz możliwości realizowania płatności dla wspomnianych wystawców masowych faktur, transakcje epłatności można przeprowadzać w kilkudziesięciu esklepach i eserwisach, m.in. na www.ubezpieczenia-bankier.pl, www.znajdzto.pl, www.zasilenia.simplus.pl, www.blue.pl,
czy www.faktura.pl.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej