Płatności Online Blue Media dla klientów Urzędu Miejskiego w Gdańsku

#płatności online #e urząd #Urząd Miasta Gdańsk

08.03.2017
Udostępnij:

Urząd Miejski w Gdańsku wdrożył na swoich stronach internetowych system Płatności Online Blue Media. Dzięki temu Klienci Urzędu mogą szybko i wygodnie dokonywać opłat za czynności urzędowe za pośrednictwem płatności internetowych.

Gdańsk to szóste pod względem liczby mieszkańców miasto w Polsce. Urząd Miejski w Gdańsku stale podnosi standardy obsługi wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów. Przykładem skutecznych usprawnień jest wprowadzona kilka lat temu rezerwacja wizyt przez internet - w ubiegłym roku z tej usługi skorzystało prawie 40 tysięcy osób. Od 1 marca tego roku miasto wprowadziło kolejne usprawnienie, polegające na dokonywaniu opłat online za wybrane sprawy urzędowe.

System Płatności Online Blue Media jest bezpośrednio zintegrowany ze stroną internetową www.gdansk.pl. Wystarczy na stronie urzędu miasta wybrać rodzaj sprawy, uzupełnić dane identyfikacyjne, wybrać swój bank i, po przekierowaniu na stronę transakcyjną, potwierdzić wykonanie przelewu (dane płatnika i kwota do zapłaty są już uzupełnione).

W katalogu czynności administracyjnych, za które Klienci urzędu mogą wnosić opłaty przez internet, znajdują się m.in. sprawy meldunkowe, opłaty skarbowe, zezwolenia budowlane, procedury związane z uzyskaniem uprawnień do prowadzenia pojazdów, rejestracja pojazdów oraz wiele innych typów urzędowych spraw.

- Zaletą systemu dla interesanta jest prostota obsługi – mówi Krzysztof Ambroziak z Blue Media, operatora systemu Płatności Online Blue Media. – W opisie czynności administracyjnej kwota opłaty pojawia się automatycznie po wskazaniu konkretnej sprawy, którą chce się załatwić. Nie trzeba szukać dodatkowych informacji o wymaganych kwotach, ani tym bardziej regulować płatności w urzędzie.

Wśród dostępnych sposobów płatności znajdują się szybkie płatności za pomocą linku, tzw. pay by link (takie jak mTransfer, Pekao24 czy płacę z iPKO) oraz płatności kartą płatniczą (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro). Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje mailem potwierdzenie, które powinien wydrukować i przedstawić w urzędzie podczas załatwiania sprawy.

Przeczytaj także:

Fintech

Jak narzędzia scoringowe w bankowości pomagają w optymalizacji procesu weryfikacji klientów?

Dowiedz się, jak narzędzia scoringowe w bankowości optymalizują proces weryfikacji klientów, zwiększając precyzję, automatyzację i efektywność.

26.08.2024 Czytaj więcej

Fintech

Innowacyjne metody weryfikacji tożsamości – jak wpływają na rozwój bankowości?

Poznaj innowacyjne metody weryfikacji tożsamości, takie jak biometria, weryfikacja z użyciem bankowości i weryfikacja OCR, które rewolucjonizują bankowość.

29.07.2024 Czytaj więcej

Fintech

Wpływ regulacji prawnych na przyszłość płatności cyfrowych

Dowiedz się, jak GDPR, PSD2 i inne kluczowe regulacje wpływają na sektor fintech i ecommerce. Dowiedz się, jakie wyzwania i szanse niosą nowe przepisy.

28.06.2024 Czytaj więcej