Płatności za rachunki z Apple Pay dzięki Blue Media

#płatności za rachunki #Apple Pay #masowi wystawcy faktur

Udostępnij:

Blue Media wprowadza Apple Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych eBOK-ów masowych wystawców faktur. Płatnościami od Apple mogą już regulować swoje zobowiązania m.in. klienci Taurona, innogy, UPC czy Orange.

Płatności Apple Pay dostępne są już u większości usługodawców, korzystających z systemów płatniczych Blue Media na swoich stronach internetowych i w elektronicznych biurach obsługi klienta (eBOK).

Od marca istnieje możliwość opłacania faktur za prąd za pomocą Apple Pay u takich dostawców energii jak Tauron, innogy, Energa i PGE. Z rozwiązania płatniczego od Apple mogą również korzystać klienci UPC, Orange, Vectry, Multimedia, Cyfrowego Polsatu czy NC+.

Płatność z Apple Pay jest dostępna dla wybranych przeglądarek oraz urządzeń firmy Apple. By móc zacząć korzystać z Apple Pay, należy wcześniej dodać dane swojej karty płatniczej w aplikacji Wallet na urządzeniu firmy Apple. Po skonfigurowaniu Apple Pay, można w prosty i szybki sposób płacić za rachunki kartą, bez każdorazowego uzupełniania jej danych.

Apple Pay obsługuje karty kredytowe i debetowe kilkunastu banków w Polsce, m.in. Alior Banku, Banku Pekao, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBank czy PKO Bank Polski.

Przeczytaj także:

Fintech

Jak sztuczna inteligencja pomaga walczyć z oszustwami finansowymi

Sztuczna inteligencja jako mocne narzędzie przeciwko oszustwom finansowym. Przyjrzyj się, jak firmy wykorzystują AI do wykrywania i unikania oszustw.

18.08.2023 Czytaj więcej

Fintech

Płatności biometryczne. Niedaleka przyszłość czy wciąż filmowa wizja?

Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...

27.04.2023 Czytaj więcej

Fintech

Jak ubezpieczyciele korzystają ze zdalnej weryfikacji tożsamości?

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

25.04.2023 Czytaj więcej