Port Lotniczy Gdańsk uruchamia szybkie płatności online za usługi premium

#ecommerce #płatności online #Port Lotniczy w Gdańsku

21.10.2020
Udostępnij:

Od października podróżujący korzystający z Portu Lotniczego Gdańsk mogą szybko i wygodnie opłacić przez internet zarezerwowane usługi premium. Za wdrożenie systemu płatności online w Porcie Lotniczym Gdańsk odpowiada sopocka spółka technologiczno-finansowa Blue Media.

Osoby chcące skorzystać z usług premium, takich jak m.in. transport limuzyną, odbiór bezpośrednio z płyty lotniska czy prywatny apartament, mogą je zarezerwować z poziomu strony internetowej lotniska oraz opłacić wygodnymi płatnościami online Blue Media.

Po wypełnieniu krótkiego formularza na stronie internetowej Portu, klient otrzymuje wiadomość mailową z podsumowaniem zamówienia oraz z linkiem prowadzącym do bramki płatniczej w barwach Portu Lotniczego Gdańsk. Na stronie bramki płatniczej może wybrać dogodną metodę płatności, aby sfinalizować transakcję. Wśród oferowanych metod płatności znajdują się te najpopularniejsze: szybkie przelewy bankowe (tzw. pay by link), karty, BLIK oraz Google Pay i Apple Pay.

Z niedawnego badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie 2020” wynika, że Polacy na dobre przyzwyczaili się do załatwiania i opłacania spraw przez internet. Z szybkich płatności online korzysta regularnie już połowa Polaków. Dodatkowo pandemia koronawirusa spowodowała wyraźny wzrost popularności elektronicznych metod płatności kosztem tych tradycyjnych.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej