Promocja m.skokubezpieczenia24.pl

#ubezpieczenia online #promocja #SKOK Ubezpieczenia

Udostępnij:

W najbliższych dniach rozpoczyna się kampania reklamująca ubezpieczenia podróżne wchodzące w skład oferty produktowej SKOK Ubezpieczenia.

Jednym z możliwych kanałów zakupu ubezpieczenia podróżnego, jest skorzystanie z mobilnej wersji serwisu m.skokubezpieczenia24.pl przygotowanej przez naszą firmę.  

Usługa udostępniona przez SKOK Ubezpieczenia to niesamowicie wygodne rozwiązanie, umożliwiające zawarcie umowy polisy w dowolnym czasie, nawet na chwilę przed wyruszeniem w podróż. Stąd obecność reklamy na dziesięciu lotniskach (Warszawa, Łódź, Katowice, Bydgoszcz, Zielona Góra, Poznań, Rzeszów, Kraków i Gdańsk) oraz w pociągach Euro City. Na bilbordach reklamowych znajdą Państwo QR-kod, wygenerowany specjalnie na potrzeby kampanii, który umożliwia natychmiastowe przeniesienie do serwisu zakupu ubezpieczenia bez konieczności wpisywania jego adresu internetowego.

Niebawem do opisywanej wersji mobilnej serwisu dodane zostaną kolejne produkty ubezpieczeniowe, poszerzając tym samym zakres oferty i ułatwiając skorzystanie z niej.

Jako ciekawostkę można podkreślić fakt, że przy realizacji tego projektu skorzystaliśmy z rozwiązania CSS/LESS-Framework , które umożliwia zastosowanie techniki Responsive Web Design przy projektowaniu serwisów internetowych.

Przeczytaj także:

Fintech

Jak sztuczna inteligencja pomaga walczyć z oszustwami finansowymi

Sztuczna inteligencja jako mocne narzędzie przeciwko oszustwom finansowym. Przyjrzyj się, jak firmy wykorzystują AI do wykrywania i unikania oszustw.

18.08.2023 Czytaj więcej

Fintech

Płatności biometryczne. Niedaleka przyszłość czy wciąż filmowa wizja?

Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...

27.04.2023 Czytaj więcej

Fintech

Jak ubezpieczyciele korzystają ze zdalnej weryfikacji tożsamości?

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

25.04.2023 Czytaj więcej