Przelew natychmiastowy dostępny dla klientów Alior Banku

#przelewy natychmiastowe #Alior Bank #przelewy międzybankowe

19.06.2011
Udostępnij:

Alior Bank uruchomił usługę "Przelewu Natychmiastowego”. Dzięki nowej usłudze międzybankowe przelewy wykonane przez klientów banku dotrą na konto w innym banku, nawet w ciągu kilku minut. Dotychczas takie przelewy były księgowane zgodnie z sesjami ELIXIR, co sprawiało, że środki trafiały do odbiorcy, czasem nawet po kilkunastu godzinach.

Usługa "Przelewu Natychmiastowego" została stworzona z myślą o klientach, którzy chcą szybko przelać pieniądze z Alior Banku na konto w innym banku. Są to głównie osoby, którym zależy na zakupie produktów w Internecie lub przekazaniu pieniędzy na konto rodziny, czy znajomych. Rozwiązanie to sprawdza się szczególnie w nagłych przypadkach, w których istotne jest terminowe opłacenie należności, np. spłaty rat kredytów.

Usługa działa w oparciu o system BlueCash sopockiej firmy Blue Media S.A. Dzięki temu środki finansowe nie są przesyłane poprzez system ELIXIR, w którym księgowane są tradycyjne przelewy międzybankowe, ale zostają wykonane dwa przelewy wewnątrzbankowe. Klient korzystający z usługi realizuje tylko pierwszy przelew - na konto Blue Media, podając jednocześnie rachunek docelowy, na który mają trafić pieniądze.

Koszt natychmiastowego przelewu jest uzależniony od jego kwoty. Przelew do 1000 zł kosztuje tylko 1 zł, a każdy kolejny tysiąc to dodatkowa złotówka. Klienci korzystający z "Przelewu Natychmiastowego" mogą przelać jednorazowo kwotę do 5 000 zł. Usługa jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

Zobacz także:

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej