Przelewy ekspresowe BlueCash w eurobanku

#BlueCash #eurobank #przelewy ekspresowe

19.08.2013
Udostępnij:

Eurobank udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania przelewów ekspresowych BlueCash, które pozwalają na szybkie przesłanie środków na konto odbiorcy, w czasie nawet do 10 minut. W okresie promocyjnym, 15.08.2013 - 31.10.2013, transakcje tego typu będą realizowane bezpłatnie.

Przelewy ekspresowe sprawdzają się w przypadku, kiedy niezbędne jest natychmiastowe przelanie środków, np. gdy zbliża się termin spłaty raty kredytu lub rachunku np. za telefon lub czynsz, czy w sytuacjach awaryjnych. Usługa jest świadczona przez Blue Media S.A. W eurobanku możliwe jest ekspresowe przelanie pieniędzy do 24 banków w Polsce, w dowolnym dniu tygodnia, niezależnie od międzybankowych sesji księgowania przelewów, tzw. sesji Elixir. 

Klienci eurobanku mogą zrealizować do 5 przelewów ekspresowych dziennie, przy czym maksymalna kwota pojedynczej transakcji wynosi 5000 zł. Wraz z wdrożeniem usługi przelewów ekspresowych BlueCash dla klientów eurobanku została przygotowana promocja "Przelew ekspresowy w Euro Bank S.A. za 0 zł". W czasie jej trwania, tj. od 15.08.2013 do 31.10.2013, klienci realizujący transakcje tego typu, nie zostaną obciążeni kwotą prowizji. 

Najważniejsze cechy przelewów ekspresowych w eurobanku:

  • czas realizacji przelewu - nawet do 10 minut,
  • maks. dzienny limit przelewów - 5,
  • maks. limit kwotowy przelewu - 5000 zł,
  • prowizja za zrealizowanie przelewu - 0 zł (w okresie promocji do 31.10.2013, po tym okresie 5 zł),
  • godziny realizacji przelewu - 04:00 - 23:30.

Jak skorzystać z usługi?

Usługa jest dostępna dla wszystkich posiadaczy kont osobistych eurobanku z dostępem do systemu bankowości internetowej eurobank online. Wystarczy wybrać opcję wykonania takiej operacji w systemie i standardowo zatwierdzić ją kodem wygenerowanym przez token sprzętowy lub TokenGSM. W przypadku gdy klient nie posiada tokena przelew może być wykonany do zaufanego odbiorcy, który został zdefiniowany w placówce.

Przeczytaj także:

Fintech

Cross-selling w usługach finansowych: strategie zwiększania sprzedaży

Cross-selling stanowi jedną z kluczowych strategii, która może znacząco wpłynąć na realizację celów biznesowych banków i innych podmiotów z sektora finansowego.

23.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Chargeback w bankowości elektronicznej: jak minimalizować ryzyko i zwiększać zaufanie klientów

Poznaj kluczowe aspekty chargebacku, procedury wnioskowania i wpływ na bezpieczeństwo transakcji online. Dowiedz się, jak zbudować zaufanie klientów.

16.02.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zastosowanie bramki SMS w komunikacji z klientami banków

Dowiedz się, jak bramki SMS ułatwiają kontakt banków z klientami, podnosząc bezpieczeństwo i komfort usług, oraz pomagają w sprzedaży produktów bankowych.

09.02.2024 Czytaj więcej